smiley
+6
Aggie
Joost
Coriena
kiekeboe
Claudia34
Dorien
10 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
smiley
Hallo,
Ik zou graag op ons forum meer nieuwe smiley's toe willen voegen maar ik krijg het niet voor elkaar.
Heeft iemand uitleg daar over.
Mijn dank zou groot zijn
Ik zou graag op ons forum meer nieuwe smiley's toe willen voegen maar ik krijg het niet voor elkaar.
Heeft iemand uitleg daar over.
Mijn dank zou groot zijn
Re: smiley
Je kan zelf smilies zoeken die je wilt hebben.
Dan ga je naar Display-Smilies-Nieuwe smilie toevoegen
De oude kun je misschien verwijderen als je dat wilt....
Je kan ze ook in groepen verdelen, de nieuwe smilies; bijv: feestdagen enzo
Dan ga je naar Display-Smilies-Nieuwe smilie toevoegen
De oude kun je misschien verwijderen als je dat wilt....
Je kan ze ook in groepen verdelen, de nieuwe smilies; bijv: feestdagen enzo
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
als je gewoon bij de pagina bent van de smilies staat boven aan:
Categorie 1 :
Categorie 2 :
Categorie 3 :
Categorie 4 :
Categorie 5 :
en daarnaast kan je een naam invullen, en druk natuurlijk op verzenden XD
als je nu op dat gele radje klikt naast een smilie kon je in een nieuwe pagina en daar kan je de categorie instellen en natuurlijk die pakken waarvan je net de naam hebt veranderd
-xx-
Categorie 1 :
Categorie 2 :
Categorie 3 :
Categorie 4 :
Categorie 5 :
en daarnaast kan je een naam invullen, en druk natuurlijk op verzenden XD
als je nu op dat gele radje klikt naast een smilie kon je in een nieuwe pagina en daar kan je de categorie instellen en natuurlijk die pakken waarvan je net de naam hebt veranderd
-xx-
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Zit er een maximum op het aantal smiley's dat je op een forum kunt plaatsen?
Groetjes en alvasr hartelijk bedankt!
Groetjes en alvasr hartelijk bedankt!
Ja er zit een maximum op, dat houd in dat je maar een beperkt aantal smilies in kan stellen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het is zelfs niet mogelijk, omdat met fora te doen. Ik zou bijvoorbeeld een fora alleen zichtbaar willen maken voor gasten en die niet zichtbaar voor leden willen hebben, maar helaas niet mogelijk.
Al zouden ze het wel kunnen aanpassen, want het zou gewoon mogelijk moeten zijn .
Al zouden ze het wel kunnen aanpassen, want het zou gewoon mogelijk moeten zijn .
is er toevallig ook een mogelijkheid voor moderators om smilies toe te voegen....ik dacht van niet maar misschien heb ik het mis
devon's mama- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 31-12-09
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
devon's mama- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 31-12-09
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: