Berichten zetten
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Berichten zetten
Ik ben mijn forum nog aan het testen, als ik een berichtje zet geeft hij aan (De titel van dit topic moet tussen de 10 en 255 tekens lang zijn).....hoe kan ik dat veranderen, zodat een of twee woordjes bovenin een nieuw bericht ook kan....
Re: Berichten zetten
Dat is mogelijk,
Beheerderpaneel
Algemeen
Klik in het tabel links bij Messages and Emails op Configuratie.
Scroll helemaal naar beneden toe, en dan zie je 'Topics title length' staan daar kan je het aanpassen.
Beheerderpaneel
Algemeen
Klik in het tabel links bij Messages and Emails op Configuratie.
Scroll helemaal naar beneden toe, en dan zie je 'Topics title length' staan daar kan je het aanpassen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Berichten zetten
Graag gedaan!
Gesloten
:slotje44444444
Gesloten
:slotje44444444
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Berichten na aanpassing dicht zetten
» gebruikerslijst uit zetten
» Forum op mijn log zetten
» Categoriën in een group zetten
» Chat in een tablad zetten?
» gebruikerslijst uit zetten
» Forum op mijn log zetten
» Categoriën in een group zetten
» Chat in een tablad zetten?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: