Doneren via SMS
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Doneren via SMS
Een van mijn forumleden heeft gedoneert via SMS (pass sturen naar 4999).
Alleen ik ben vergeten hoe ik SMS-codes moet invoeren!
Hulp a.u.b.
Mvg,
Mariuzz
P.S. mijn andere topic hierover kan verwijdert worden
Alleen ik ben vergeten hoe ik SMS-codes moet invoeren!
Hulp a.u.b.
Mvg,
Mariuzz
P.S. mijn andere topic hierover kan verwijdert worden
Re: Doneren via SMS
Bedoel je de doneer optie 'Mijn telefoon via Allopass' ?
-Screenshot- , daar moet je gewoon de landvlag aan klikken en bellen. Ik heb geen sms functie staan op een test forum?
Kan je een link geven zodat het gemakkelijker is voor de medewerkers om topics te grendelen? Bedankt.
-Screenshot- , daar moet je gewoon de landvlag aan klikken en bellen. Ik heb geen sms functie staan op een test forum?
Kan je een link geven zodat het gemakkelijker is voor de medewerkers om topics te grendelen? Bedankt.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jole en ik hebben het denk ik over hetzelfde, maar een lid van mij heeft hierover gelezen in een oud topic en hij heeft gedoneert, nu is het probleem dat ik niet weet waar ik de SMS code in kan voeren.
Vroeger kon je dus inderdaad credits kopen via SMS of via gewoon telefoneren,daar ik enkel en alleen een Gsm heb en even berekend te hebben indertijd was het voor mij dus goedkoper om het via SMS te doen,ik heb zo verleden jaar mijn credits voor mijn portal betaald!
Een tijdje later was de keuze weg en kon het alleen nog maar via een telefoongesprek...
Ik vrees Mariuzz dat je die code niet meer kan gebruiken,maar ik hoop voor je dat ze de credits toch op de 1 of andere manier kunt spenderen...
Groeten! Jole
Een tijdje later was de keuze weg en kon het alleen nog maar via een telefoongesprek...
Ik vrees Mariuzz dat je die code niet meer kan gebruiken,maar ik hoop voor je dat ze de credits toch op de 1 of andere manier kunt spenderen...
Groeten! Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb ook geprobeert het in de voeren bij het normale doneerscherm voor de telefoondonatie, maar daar lukt het niet.
Iemand suggesties of een doorverwijspagina waar ik de code in kan vullen?
mvg,
Mariuzz
Iemand suggesties of een doorverwijspagina waar ik de code in kan vullen?
mvg,
Mariuzz
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: