Hoe Doen We Een Beweegende Text
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Hoe Doen We Een Beweegende Text
Kunnen Wij Niet Zo Iets Lijk Bij Smfforfree.com ... Die Hebben Zoon Forum Waar Je Text Zo ( Dat Gaat Naar Links En Komt Terug Van Links Kunnen Wij Zo Iets Krijgen Op Onz Forum .. ? Of Hebben Wij dat All Want Ik Kan Dat Niet Vinden !
Bedankt Voor Je Begrip
Real-Pkzz-Scape
Bedankt Voor Je Begrip
Real-Pkzz-Scape
Re: Hoe Doen We Een Beweegende Text
Kun je mij een voorbeeld geven waar je dit zag staan?
In het algemeen denk ik dat je een HTML functie bedoelt, de lichtkranttekst.
Deze kun je maken met de volgende HTML code:
Waarbij loop=-1 aangeeft dat de tekst oneindig lang langs blijft komen, en direction aangeeft welke kant de tekst op gaat. Hierbij kun je kiezen uit left, right, up en down.
Deze html code kun je alleen niet in een post op je forum zetten. Je kunt ze wel in portal blokken, forum widget blokken, en in een mededelingsbericht bovenaan de forumindex. (Waarvan je de laatste kunt vinden op je admin paneel bij Algemeen > Messages & Emails > Announcements.)
In het algemeen denk ik dat je een HTML functie bedoelt, de lichtkranttekst.
Deze kun je maken met de volgende HTML code:
- Code:
<marquee loop="-1" direction="(left, right, up, down)">Plaats hier de lichtkrantteksts.</marquee>
Waarbij loop=-1 aangeeft dat de tekst oneindig lang langs blijft komen, en direction aangeeft welke kant de tekst op gaat. Hierbij kun je kiezen uit left, right, up en down.
Deze html code kun je alleen niet in een post op je forum zetten. Je kunt ze wel in portal blokken, forum widget blokken, en in een mededelingsbericht bovenaan de forumindex. (Waarvan je de laatste kunt vinden op je admin paneel bij Algemeen > Messages & Emails > Announcements.)
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
<marquee loop="-1" direction="(left, right, up, down)">Het Gaat Niet.</marquee> < ------ kijk gaat niet
En op Smfforfree.com is die code [move](hier text ..)[/move] :s
En op Smfforfree.com is die code [move](hier text ..)[/move] :s
[Move] is een custom bbtag, wat hier helaas niet gedaan kan worden.
En zoals ik al zei, HTML werkt niet in een forumpost. Alleen op de plekken die ik aangaf. Tevens dien je (left, right, up, down) te vervangen met 1 van de 4 keuzes.
Dus bijvoorbeeld:
<marquee loop="-1" direction="left">Dit is een lichtkranttekst.</marquee>
En zoals ik al zei, HTML werkt niet in een forumpost. Alleen op de plekken die ik aangaf. Tevens dien je (left, right, up, down) te vervangen met 1 van de 4 keuzes.
Dus bijvoorbeeld:
<marquee loop="-1" direction="left">Dit is een lichtkranttekst.</marquee>
-
Soortgelijke onderwerpen
» inklapbare text
» Text boven de knoppen
» Info kleur text
» Kleur text op profiel
» geen nieuwe text editor leden
» Text boven de knoppen
» Info kleur text
» Kleur text op profiel
» geen nieuwe text editor leden
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: