Plaatsing topics, beanwtoorden en acute weer in zelfde topic
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Plaatsing topics, beanwtoorden en acute weer in zelfde topic
Als een persoon een topic plaatst, een ander o.a. ik reageer daarop, dan hebben wij geen keuze om door te klikken naar betreffende forum of naar de index, we worden meteen door gesluist naar dat zelfde bericht!
Het gene wat ik omcirkeld heb die werken bij ons niet. Hierdoor krijgen wij niet de keus of we naar het geplaatste bericht terug gaan of dat wij naar de index willen.
Hoe verander ik dit? Dat de knoppen die ik op bovenstaande plaatje omcirkeld heb wel gaan werken.?
Het gene wat ik omcirkeld heb die werken bij ons niet. Hierdoor krijgen wij niet de keus of we naar het geplaatste bericht terug gaan of dat wij naar de index willen.
Hoe verander ik dit? Dat de knoppen die ik op bovenstaande plaatje omcirkeld heb wel gaan werken.?
Re: Plaatsing topics, beanwtoorden en acute weer in zelfde topic
Het probleem komt voor omdat je al te snel automatisch terug gestuurd wordt naar de berichten pagina.
De knoppen werken, maar je kunt er simpel genoeg niet snel genoeg op klikken om ervoor te zorgen dat ze dan ook werken.
Ik zal het probleem doorsturen, sinds dit al langer bestaat. Een oplossing is er nog niet.
De knoppen werken, maar je kunt er simpel genoeg niet snel genoeg op klikken om ervoor te zorgen dat ze dan ook werken.
Ik zal het probleem doorsturen, sinds dit al langer bestaat. Een oplossing is er nog niet.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Plaatsing topics, beanwtoorden en acute weer in zelfde topic
Ah vandaar!
En erg graag!
Wij zijn overgestapt naar dit forum, o.a. wegens de vele mogelijkheden etc., sommige balen nu dat ze dus niet direct terug kunnen naar de index.
I.i.g. ontzettend bedankt voor je antwoord en het doorsturen van mijn vraag.
En erg graag!
Wij zijn overgestapt naar dit forum, o.a. wegens de vele mogelijkheden etc., sommige balen nu dat ze dus niet direct terug kunnen naar de index.
I.i.g. ontzettend bedankt voor je antwoord en het doorsturen van mijn vraag.
Soortgelijke onderwerpen
» Forum het zelfde
» Plaatsing plaatjes navbar
» Opeens weer reclame?
» Wat is dit nu weer?
» Weer eens problemen met de Chatbox.
» Plaatsing plaatjes navbar
» Opeens weer reclame?
» Wat is dit nu weer?
» Weer eens problemen met de Chatbox.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: