Nouveau??
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Nouveau??
Hallo,
Ik heb een nieuw forum aangemaakt. Alles werkt zoals ik het zo willen. MAAR....: op de plaats waar normaal gesproken (en bij alle andere fora is dit ook zo) de knop "nieuw onderwerp" of "nieuw bericht", krijg ik de knop "nouveau"....
Als ik wil beantwoorden, zie ik "répondre".
Forum taal staat op Dutch.
Waar kan ik dit aanpassen? Ik gebruik de standaard phpBB3 baby style...
Ik heb een nieuw forum aangemaakt. Alles werkt zoals ik het zo willen. MAAR....: op de plaats waar normaal gesproken (en bij alle andere fora is dit ook zo) de knop "nieuw onderwerp" of "nieuw bericht", krijg ik de knop "nouveau"....
Als ik wil beantwoorden, zie ik "répondre".
Forum taal staat op Dutch.
Waar kan ik dit aanpassen? Ik gebruik de standaard phpBB3 baby style...
Re: Nouveau??
Dan heb je waarschijnlijk een franse forum aangemaakt via de franse actieforum site.
De plaatjes kun je aanpassen op de onderstaande manier!
Beheerderpaneel
Display
Pics management en kies een knop!
Bij Simpele Modus
Klik op Onderwerpen & Berichten en naar onderen scrollen in het midden zie je 3 plaatjes staan!
Door er op te klikken kan je een url van het plaatje invoeren en op verzenden klikken.
Bij Uitgebreide Modus
Klik op Buttons en dan zie je 3 plaatjes bovenaan staan, door achter het balkje bij 'Icon url (Internet address)' kan je de link van het plaatjes invoeren.
Voorbeelden van de standaard plaatjes:
De plaatjes kun je aanpassen op de onderstaande manier!
Beheerderpaneel
Display
Pics management en kies een knop!
Bij Simpele Modus
Klik op Onderwerpen & Berichten en naar onderen scrollen in het midden zie je 3 plaatjes staan!
Door er op te klikken kan je een url van het plaatje invoeren en op verzenden klikken.
Bij Uitgebreide Modus
Klik op Buttons en dan zie je 3 plaatjes bovenaan staan, door achter het balkje bij 'Icon url (Internet address)' kan je de link van het plaatjes invoeren.
Voorbeelden van de standaard plaatjes:
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hoi,
Bedankt voor je reactie!
Overigens; ik heb het forum aangemaakt via http://www.actieforum.com en daar was alles in het NL! Daarna heb ik niets aan de stijl aangepast, en kreeg ik die knoppen. Nadat ik als stijl ipv Babyforum (staat bovenaan) naar ProSilver ben gegaan, werden de knoppen engelstalig.
Kan ik op die manier nu ook de NL knoppen/plaatjes ergens vinden?
Bedankt voor je reactie!
Overigens; ik heb het forum aangemaakt via http://www.actieforum.com en daar was alles in het NL! Daarna heb ik niets aan de stijl aangepast, en kreeg ik die knoppen. Nadat ik als stijl ipv Babyforum (staat bovenaan) naar ProSilver ben gegaan, werden de knoppen engelstalig.
Kan ik op die manier nu ook de NL knoppen/plaatjes ergens vinden?
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dan doe ik er een slotje op.
Gesloten
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: