Forum inees breder dan mijn scherm,veel breder!
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forum inees breder dan mijn scherm,veel breder!
Mijn forum verspringt als je een topic opent naar meer dan dubbel het scherm!
Je moet seroeus scrollen naar rechts...
Heeft nog iemand dit en is dat ook door de update?
Jole
Je moet seroeus scrollen naar rechts...
Heeft nog iemand dit en is dat ook door de update?
Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Forum inees breder dan mijn scherm,veel breder!
Blijkbaar weer een kleine storing,want het is verdwenen...
Deze mag dan ook toe!
Groeten,
Deze mag dan ook toe!
Groeten,
Jole- Actief Forumlid
-
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb dat probleem ook op 1 van mijn forum's is daar een oplossing voor ?
Edit, Is hier echt geen oplossing voor ?
Edit, Is hier echt geen oplossing voor ?
Laatst aangepast door slytherin78 op di 24 maa 2009 - 12:55; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Bericht samengezet niet dubbelposten graag.)
ronald- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 06-12-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ronald we zijn echt niet 24 uur per dag online om de mensen te helpen. Iets meer geduld mag toch echt wel een keer.
Je zegt op één van je forums. Welk forum is het dan? Want ik heb nergens last van als ik op jouw Gameforum kom.
Je zegt op één van je forums. Welk forum is het dan? Want ik heb nergens last van als ik op jouw Gameforum kom.
Maar reageren in andere topic's dat gaat dan blijkbaar wel en reageren op een post daar moet je toch geen week op wachten he alle dagen komt er wel is een moderator of beheerder online he ik ben ook niet van gisteren he. En als je zou zien op mijn twee post's is een tijd van meer dan 13u tussen en in die tijd zijn er wel verschillende moderators en beheerders online geweest Als dit probleem niet opgelost kan worden dan moeten ze dat zeggen en dan moeten we ons daar bij neerleggen. En dan word daar ook niet verder over gezaagd. Het is toch normaal dat wij met ons problemen naar hier komen. Daarvoor dient dit forum toch. En ja ik weet ook wel dat het niet altijd even makkelijk is om online te komen. En dat ik kan zagen dat ik hoor alle dagen van die van ons ook wel.
ronald- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 06-12-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ronald schreef:Ik heb dat probleem ook op 1 van mijn forum's is daar een oplossing voor ?
ronald schreef:Is hier echt geen oplossing voor ?
pff blijft je aan het klagen?
Even een van de regels
Het is niet toegestaan een eigen topic kunstmatig omhoog te brengen in het forumoverzicht door het plaatsen van een nieuw bericht in het betreffende topic. Echter, na een redelijke termijn (minimaal 48 uur) sinds de plaatsing van het nieuwste bericht in het topic is het eenmalig toegestaan een eigen topic op bovengenoemde manier omhoog te brengen
Bij deze dus je eerste waarschuwing
Soms lezen we wel eens een topic over het hoofd..
Laatst aangepast door susie op ma 23 maa 2009 - 13:36; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : regel toegevoegd)
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ga het nog eens rustig proberen uit te leggen want er aan de hand is.
Probleem 1 is het zelfde als waar het topic over gaat dat mijn forum ineens breeder wordt bij het inloggen.
Op mijn ander forum is het probleem dat je gaat zien als je op de link klikt.
Gaat namelijk over mijn portal waar de balkjes wegzijn en waar je de code zie staan.
En mijn vraag is gewoon of hier een oplossing voor is.
En dan heb ik nog een vraag stel dat ik credits koopt dat ik betaal voor dit forum en dan ist niet meer gratis zitten er dan ook fouten in het systeem. Want anders kan ik bij de club eens horen of ze er niet voor willen betalen als er geen fouten inzitten natuurlijk.
https://2img.net/h/i64.photobucket.com/albums/h185/hercul/portalbug.jpg
Probleem 1 is het zelfde als waar het topic over gaat dat mijn forum ineens breeder wordt bij het inloggen.
Gaat namelijk over mijn portal waar de balkjes wegzijn en waar je de code zie staan.
En dan heb ik nog een vraag stel dat ik credits koopt dat ik betaal voor dit forum en dan ist niet meer gratis zitten er dan ook fouten in het systeem. Want anders kan ik bij de club eens horen of ze er niet voor willen betalen als er geen fouten inzitten natuurlijk.
ronald- Nieuw Forumlid
-
ronald schreef:Ga het nog eens rustig proberen uit te leggen want er aan de hand is.
Was al duidelijk uit de eerste post
Tip1: geen internet explorer gebruiken.
Tip2: wacht nog maar eff een paar daagjes 8) Misschien zijn ze dan wel klaar.
En het credits systeem is niks mee gebeurd, dus die hebben geen fouten.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
En wat stel je dan voor bij firefox is het zelfde probleem ?
ronald- Nieuw Forumlid
-
Vandaar tip2 8)
Gezien dit nog een van de bugs van de updates is...
Gezien dit nog een van de bugs van de updates is...
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik zie dat het probleem nog steeds bestaat en mijn vraag is eingelijk simpel.
Zal dit opgelost geraken of niet. Want heb namelijk een sponser gevonden voor credits te kopen. De voetbalclub wilt het forum voledig spamvrij hebben. Maar als dit probleem blijft, ook door het te kopen van credits, dan koop je een kat in een zak he. En je betaalt nu wel eenmaal voor kwaliteit he. Graag had ik hier een eerlijk antwoord op gekregen.
Zal dit opgelost geraken of niet. Want heb namelijk een sponser gevonden voor credits te kopen. De voetbalclub wilt het forum voledig spamvrij hebben. Maar als dit probleem blijft, ook door het te kopen van credits, dan koop je een kat in een zak he. En je betaalt nu wel eenmaal voor kwaliteit he. Graag had ik hier een eerlijk antwoord op gekregen.
ronald- Nieuw Forumlid
-
Ronald zou je me eventueel de link van het forum via pm willen sturen?
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Is niet meer nodig susie mijn portal is terug in orde dankzij de ondersteuning van het engelse forum.
Het andere probleem van het breder worden van mijn forum ga ik zo laten zal dat wel gebruiken als mijn testforum omdat daar niet zoveel volk komt.
Het belangerijkste is dat het voetbalforum van de club nu terug tip top werkt.
Het andere probleem van het breder worden van mijn forum ga ik zo laten zal dat wel gebruiken als mijn testforum omdat daar niet zoveel volk komt.
Het belangerijkste is dat het voetbalforum van de club nu terug tip top werkt.
ronald- Nieuw Forumlid
-
Wat was er dan precies mis met het portal?
Was het iets met een code?
Ben blij dat het verder weer in orde is
Was het iets met een code?
Ben blij dat het verder weer in orde is
-
Susie Dit was het probleem met het portal sinds de update. Maar nu wel terug in orde ben heel blij.
ronald- Nieuw Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Forum ineens +- 1 cm breder!
» body forum gaat niet breder
» Wit scherm na forum aanmaken
» hoe krijg ik een actief forum met heel veel leden
» Heel veel storingen de laatste tijd op het forum
» body forum gaat niet breder
» Wit scherm na forum aanmaken
» hoe krijg ik een actief forum met heel veel leden
» Heel veel storingen de laatste tijd op het forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: