Aanvraag: Skin korpsenforum.
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Aanvraag: Skin korpsenforum.
Hi medeforumleden,
bij deze wil ik graag een skin aanvragen voor mijn "Korpsenforum". Het is een forum wat gaat over muziekkorpsen. Daarmee doel ik op korpsen als: Advendo of Con Spirito
Het moet er mooi en strak uitzien (Dit omdat de meeste bands strak lopen) daarmee bedoel ik:
Niet te veel poespas
Niet te veel glitters
Niet te felgekleurd.
Wie o wie wil deze uitdaging aangaan?
Alvast bedankt,
coolissport
bij deze wil ik graag een skin aanvragen voor mijn "Korpsenforum". Het is een forum wat gaat over muziekkorpsen. Daarmee doel ik op korpsen als: Advendo of Con Spirito
Het moet er mooi en strak uitzien (Dit omdat de meeste bands strak lopen) daarmee bedoel ik:
Niet te veel poespas
Niet te veel glitters
Niet te felgekleurd.
Wie o wie wil deze uitdaging aangaan?
Alvast bedankt,
coolissport
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Aanvraag: Skin korpsenforum.
Nah, niet echt. Zolang het maar niet geel met pimpelpaars enz word snap je?
ok. sorry nog een vraga maar welke versie van forum heb je phpbb2, 3 invison of punbb?
Dit omdat in elke versie de layout anders is.
Dit omdat in elke versie de layout anders is.
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ok, sorry dat ik zoveel vroeg, maar dta maakt het makkelijk voor mensen die de gok willen wagen..
Zelf wil ik ook wel wat proberen, maar vandaag en morgen komt er zeker niet van....
Zelf wil ik ook wel wat proberen, maar vandaag en morgen komt er zeker niet van....
-
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Mag ik vragen hoe groot hij moet zijn?
Want ik heb er wel eentje (https://2img.net/r/ihimizer/img16/2375/bannerxwz.jpg)
Maar is hij niet te groot?
Want ik heb er wel eentje (https://2img.net/r/ihimizer/img16/2375/bannerxwz.jpg)
Maar is hij niet te groot?
-
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Haha lol mooie header hoor :') Maar ik zoek een skin Maar toch kan ik hem wel gebruiken. Bedankt voor de moeite
Owhh.. Sorry khad het maar even vluchtig doorgelezen, maar ik zal er wel eentje maken XD
-
Skin wordt ondertussen aan gewerkt...
Paar kleine dingen en hij is klaar
Paar kleine dingen en hij is klaar
-
Hij is klaar en op hitskin geplaatst.
http://en.hitskin.com/search-a-skin/blauw-korpsen-forum-137608.htm
http://en.hitskin.com/search-a-skin/blauw-korpsen-forum-137608.htm
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: