Points system
+2
Frostbite
Forum2
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Re: Points system
Voor zover ik weet wordt dit systeem nog getest, dus ik raad je aan nu nog niks te doen.
Zodra ik doorkrijg dat het systeem stabiel loopt zal ikzelf de nieuwe functies even doornemen.
Zodra ik doorkrijg dat het systeem stabiel loopt zal ikzelf de nieuwe functies even doornemen.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
We raden iedereen aan, om met instellen van de nieuwe mogelijkheden te wachten tot morgen!
Dan zijn hopelijk de installaties gedaan.
Dan zijn hopelijk de installaties gedaan.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Denk niet dat er veel mis gaat, het is morgen gewoon alles aanpassen ik denk dat iedereen wel iets heeft ingesteld zelfs ik.
Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen.
Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Een enkele wijziging hoeft niks slechts ter gevolg te hebben, maar het is voor iedereen aangeraden tot morgen te wachten voordat je aan de slag gaat met de nieuwe functies.
-
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
En dat is ook het beste ik merk zelf dat je kan wel wat wijzigen, het gaat toch terug in de oude staat, omdat ze nog lang niet klaar zijn.
Voordat dat gebeurd wil ik alvast zeggen dat ik voor zover geen problemen meer tegenkom in het points systeem.
Om in elk geval alvast een antwoord te geven op je vraag:
Bij modules > Points System, kun je de naam van Points aanpassen.
Ik zal vandaag dit systeem nog even testen om zeker te weten of het systeem ook echt goed werkt nu.
Om in elk geval alvast een antwoord te geven op je vraag:
Bij modules > Points System, kun je de naam van Points aanpassen.
Ik zal vandaag dit systeem nog even testen om zeker te weten of het systeem ook echt goed werkt nu.
-
Voor zover ik weet werken de point en reputation systemen goed, maar ik vrees dat dit iets forum specifieks is. Je kunt het altijd proberen, maar ik hoor nog steeds klachten als dat de hoeveelheid points bij een bericht ontbreken, de thank you knop voor het reputatie systeem niet zichtbaar is, en dat soort dergelijke dingen.
Ik denk dat je nu veilig kunt aanklooien met deze 2 systemen, maar of je er iets van ziet is dus het enige wat misschien moeilijkheden oplevert.
Ik denk dat je nu veilig kunt aanklooien met deze 2 systemen, maar of je er iets van ziet is dus het enige wat misschien moeilijkheden oplevert.
-
Endless. schreef:He, ik probeer dit al een tijdje maar hoe krijg je de Reputatie in je profiel?
is een van de bugs, hij zou er standaard in moeten staan.
-
Voor zover ik weet is het points systeem nu netjes operationeel. Uiteraard mogen jullie eventuele bugs die jullie vinden hier posten, maar al te graag zelfs.
-
ronald- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 06-12-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het heeft niet echt een belangrijke functie, maar met het punten systeem kan per lid punten bijgehouden worden.
Een lid verdient punten door elk dag op het forum te komen, berichten te plaatsen, enz.
Het puntensysteem kan dan gebruikt worden om leden bijvoorbeeld een privilege te geven voor een aantal punten.
Een lid verdient punten door elk dag op het forum te komen, berichten te plaatsen, enz.
Het puntensysteem kan dan gebruikt worden om leden bijvoorbeeld een privilege te geven voor een aantal punten.
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: