Forumcookies
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forumcookies
Onderaan het forum staat delete forumcookies. Wat zijn dat , en kan ik die verwijderen zonder dat er voor de rest van het forum dingen verwijderd worden? Misschien een domme vraag Maar ik ben niet zo'n expert
Alvast vriendelijk bedankt!
Groetjes Coriena
Alvast vriendelijk bedankt!
Groetjes Coriena
Re: Forumcookies
Voor zover ik weet is dat ervoor om de cookies van het forum te verwijderen van je pc...
via deze link kun je lezen wat cookies precies inhouden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cookie_(internet)
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kan ik ze dus verwijderen.zonder dat ik info van het forum wis??????????susie schreef:Voor zover ik weet is dat ervoor om de cookies van het forum te verwijderen van je pc...
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Cookies zijn stukjes code die een taal als PHP kan gebruiken om input te krijgen van een specifieke pc. In zown cookie staat dan meestal een of meerdere variables met data.
Een stuk PHP code kan deze variables opvragen en gebruiken om te bepalen wat er vervolgens moet gebeuren. Een voorbeeld hiervan is automatisch inloggen. (Hier wordt dan de username en password in een cookie opgeslagen.)
Cookies kun je veilig verwijderen zonder dat dit enig effect op je forum heeft. Het enige wat je merkt is dat je niet automatisch inlogd, gezien die cookie dus weg is.
Een stuk PHP code kan deze variables opvragen en gebruiken om te bepalen wat er vervolgens moet gebeuren. Een voorbeeld hiervan is automatisch inloggen. (Hier wordt dan de username en password in een cookie opgeslagen.)
Cookies kun je veilig verwijderen zonder dat dit enig effect op je forum heeft. Het enige wat je merkt is dat je niet automatisch inlogd, gezien die cookie dus weg is.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Forum2 schreef:Ik zei toch over dat cookies probleem van .nl.tt? Als ik nou dat uitzet op me forum? Doet het .nl.tt het dan wel?
Dit hier bespreken:
https://ondersteun.actieforum.com/problemen-met-het-beheerderspaneel-f35/nltt-t1815.htm
Houdt je aan het topic. Want dit heeft er niks mee te maken.
(Daarnaast kun je cookies niet uitzetten, als je dat doet maakt het je problemen erger.)
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: