4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Ik had even een vraag over de avatars. Is het helemaal niet mogelijk om gif bestanden daarin te zetten?
Of hoe kan ik dit eventueel veranderen? Heb zo'n beetje het hele beheerderspaneel doorgenomen, maar kan het echt nergens aanpassen! Hij pakt alleen plaatjes die niet bewegen.
Hoe kan ik dit veranderen?
Of hoe kan ik dit eventueel veranderen? Heb zo'n beetje het hele beheerderspaneel doorgenomen, maar kan het echt nergens aanpassen! Hij pakt alleen plaatjes die niet bewegen.
Hoe kan ik dit veranderen?
Re: Avatar gif??
Heb je de grote van de avarter al ingesteld in je beheerderpaneel?
- Display
- Avatargalerij en klik op Personal Avarters
- En dan kan je het aantal pixels instellen.
- Display
- Avatargalerij en klik op Personal Avarters
- En dan kan je het aantal pixels instellen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja dat had ik al aangepast, maar deze heeft ie weer terug gezet. En alsnog doet een gif document het niet.
Raar, heb je ook bij je profiel dit getest? Dus even de url van je avarter bij deze invul vakjes zetten:
Upload avatar vanaf een URL :
Gebruik avatar van andere site :
Normaal moet dit gewoon lukken of mischien is je plaatje veel te groot dan pakt deze het niet.
Upload avatar vanaf een URL :
Gebruik avatar van andere site :
Normaal moet dit gewoon lukken of mischien is je plaatje veel te groot dan pakt deze het niet.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja heb het ook al zo geprobeerd, maar hij zou normaal gesproken dus wel bewegende plaatjes moeten uploaden??
Waar upload jij je plaatjes? Ik doe dit meestal bij https://servimg.com/ Ik heb niet veel problemen ermee ik heb nooit bewegende avarters maar dit zou moeten werken.
Joost- Beheerder
-
Hij moet dat normaal doen ja, ik heb zelfs in mijn avatargalerij .gif plaatjes. En ook als je bijvoorbeeld op photobucket zit en daarvan dan de link invoert werkt het ook.
slytherin78 is de naam, *lol*
Geeft niks vindt het wel grappig.
Geeft niks vindt het wel grappig.
Joost- Beheerder
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: