Reclame
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Re: Reclame
Zo kunnen wij niet vertellen hoe dat kan. Ik denk toch dat de crew van dit forum meer informatie nodig heeft.
En dan uiteindelijk eventueel na moeten vragen.
En dan uiteindelijk eventueel na moeten vragen.
Het heeft met de datum van creatie van je forum te maken. Waarschijnlijk hebben vroeger gemaakte fora de banner verwijder functie iets anders dan de later gemaakte fora.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Forum2 schreef:Oh , Hartelijk bedankt! Jij geeft een goed antwoord en je snapt me meteen!
Mvg , Forum2.
Het is een bekend implementatie foutje, maar ik weet het zelf ook niet 100% zeker, maar het lijkt er wel op. Ik kan alleen niet zeggen waar het precies aan ligt dat deze bug ontstaat.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Frostbite schreef:Het heeft met de datum van creatie van je forum te maken. Waarschijnlijk hebben vroeger gemaakte fora de banner verwijder functie iets anders dan de later gemaakte fora.
Dit is een goed antwoord wat de oorzaak/rede kan zijn waarom het bij een oud forum wel kan en een nieuw forum niet.
Ik grendel het topic waar je om gevraagt had Forum2!
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: