Vraagje over subboards
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Vraagje over subboards
Hallo,
De site waar ik nu mijn forum heb staan word opgedoekt en daarom heb ik voor jullie gekozen om een nieuw forum aan te maken en dat omdat hier zoveel mogelijkeheden zijn!! Super!!
Maar mijn vraag: Op het forum wat ik hier heb aangemaakt lukt het me niet om subboards aan te maken.
Ik heb een afbeelding bijgevoegd om te laten zien wat ik bedoel.
Nu staat het dus zo op mijn forum:
Is het ook mogelijk om het zo te krijgen?
Alvast erg bedankt om te helpen!
Groetjes Annelies
De site waar ik nu mijn forum heb staan word opgedoekt en daarom heb ik voor jullie gekozen om een nieuw forum aan te maken en dat omdat hier zoveel mogelijkeheden zijn!! Super!!
Maar mijn vraag: Op het forum wat ik hier heb aangemaakt lukt het me niet om subboards aan te maken.
Ik heb een afbeelding bijgevoegd om te laten zien wat ik bedoel.
Nu staat het dus zo op mijn forum:
Is het ook mogelijk om het zo te krijgen?
Alvast erg bedankt om te helpen!
Groetjes Annelies
Re: Vraagje over subboards
Nope, het lukt zo niet. Het forum blijft zo.
Ik wil graag de kleine tekst onderaan.
Ik wil graag de kleine tekst onderaan.
als toevoeging op aggie
Ik denk dat je dan bij Sub-level links on index op ja moet zetten.
Zeker weet ik dit helaas niet...
Ik denk dat je dan bij Sub-level links on index op ja moet zetten.
Zeker weet ik dit helaas niet...
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ok, wat jij wilt is wat je ziet van een SMF forum en de omgeving hier Phpbb en zelfs Invision.
Iig wat Susie als aanvulling geeft is inderdaad dan zo dat je de sub-level links krijgt te zien, maar niet zo apart als wat je voorbeeld is met SMF.
Iig wat Susie als aanvulling geeft is inderdaad dan zo dat je de sub-level links krijgt te zien, maar niet zo apart als wat je voorbeeld is met SMF.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: