Zoek Functie
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Zoek Functie
Iemand die weet waarom die zoekfunctie niet of nauwelijks z'n werk doet? Voor een forum is dat zeer onaangenaam, dat je zo weinig terugkrijgt op een zoekopdracht!
Greetz,
Greetz,
Teun- Nieuw Forumlid
Registratie : 24-01-09 - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Teun- Nieuw Forumlid
Registratie : 24-01-09 - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: Zoek Functie
Daarvoor zou je toch op het Engelse supportforum moeten zijn, denk ik of ze moeten het hier even doorgeven. Mij viel het ook al op dat hij inderdaad niet zijn werk doet, vooral hier.
Ik zocht op credits (ik wist dat er in topics dit woord stond), maar ik kreeg 0 op het rekest.
Ik zocht op credits (ik wist dat er in topics dit woord stond), maar ik kreeg 0 op het rekest.
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek een banner
» de zoek functie en het forum van nu.
» Help me! En ik zoek : Beheerders, Mods, Leden.
» zoek functie werkt niet
» Op zoek naar template voor kop berichten
» de zoek functie en het forum van nu.
» Help me! En ik zoek : Beheerders, Mods, Leden.
» zoek functie werkt niet
» Op zoek naar template voor kop berichten
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: