The Haunt of the Lions
+2
Aggie
Lotske
6 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
The Haunt of the Lions
Forumnaam: The Haunt of the Lions(HL) oftewel het hol van de leeuwen
Adres (URL): http://lionworld.forumotion.net/forum.htm
Banner of logo (facultatief):
Beschrijving: Erg zijn RPG's over verschillende onderwrpen, maar over leeuwen heb ik zelf nog nooit gezien. Daarom dus dit Forum.
In dit forum kan je dus RPG'en als leeuw.
Adres (URL): http://lionworld.forumotion.net/forum.htm
Banner of logo (facultatief):
Beschrijving: Erg zijn RPG's over verschillende onderwrpen, maar over leeuwen heb ik zelf nog nooit gezien. Daarom dus dit Forum.
In dit forum kan je dus RPG'en als leeuw.
Laatst aangepast door Lotske op zo 1 feb 2009 - 19:46; in totaal 3 keer bewerkt
Re: The Haunt of the Lions
Ik wil niet lullig zijn, maar misschien is het ook slim om de plaatjes van nieuwe berichten en geen nieuwe berichten te wijzigen in echt leeuwen? Het plaatje dat je nu gebruikt is een poema.
Beetje late reactie maar... RPG sheets zijn hetzelfde als Character sheets, hiermee kan je diegene die je speelt instellen, dus, ik had gelezen dat je op WS zit, daar is dat bijvoorbeeld wolvenprofiel
PS: moet ik je misschien helpen met de RPG? ik kan, als je wilt een kleine instructie maken hoe je de character sheets maakt voor je forum
PS: moet ik je misschien helpen met de RPG? ik kan, als je wilt een kleine instructie maken hoe je de character sheets maakt voor je forum
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Wat bied dit forum van gebruiksvriendelijkheid.(ofzoiets :44311:) Ik weet niet echt zeker om wel de registreren.
Iedereen moet leren Lord Harry wij proberen tips te geven zodat hij of zij de volgende keer beter een RPG kan maken. Dat je geen moeite wilt doen om te helpen en registeren, is niet ons probleem
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Forum Goedgekeurd. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: