Even een vraag over update
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Even een vraag over update
Ik heb dus een test forum aangevraagd zodat ik een eigen stijl kan maken nu is mijn vraag kan ik wat ik wil .
Veranderen kwa icoontjes enz bij photobucket update het is dan wel zo als photobucket.
Er uit ligt ook mijn icoontjes kwijt ben is daar een andere mogelijk heid voor .gr coby
Veranderen kwa icoontjes enz bij photobucket update het is dan wel zo als photobucket.
Er uit ligt ook mijn icoontjes kwijt ben is daar een andere mogelijk heid voor .gr coby
Re: Even een vraag over update
Als bijvoorbeeld een storing bij hun is kan bij iedere gebeuren dan zijn de plaatjes even offline.
Zodra die storing bijvoorbeeld dan opgelost is dan zie je ze weer, tenzij je ze zelf verwijdert uit je account dan zijn die dus ook weg dan ligt het niet aan hun.
Zodra die storing bijvoorbeeld dan opgelost is dan zie je ze weer, tenzij je ze zelf verwijdert uit je account dan zijn die dus ook weg dan ligt het niet aan hun.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
De plaatjes zullen er niet zo snel uitliggen hoor. Wat laatst gebeurde met de skins van jakolim (flower skin etc) lag puur aan zijn account, en ze zullen niet zomaar verdwijnen.
Je kunt voor de zekerheid je icoontjes in een aparte map op je pc plaatsen, zodat als er wat verkeerd gaat je ze nog op je pc hebt staan.
Je kunt voor de zekerheid je icoontjes in een aparte map op je pc plaatsen, zodat als er wat verkeerd gaat je ze nog op je pc hebt staan.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dan sluit ik deze topic. :slotje44444444
Gesloten
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Update: 'Sneak Peak' voor de nieuwe update dat komt.
» Update?
» Next update!
» Update?
» Nieuwe update
» Update?
» Next update!
» Update?
» Nieuwe update
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: