Icons for de forms
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Icons for de forms
Ik wil de icons for de forums veranderen nu heb ik dus al eentje veranderd
En staat er ook in maar dan krijg ik dit Het geselecteerde thema is bijgewerkt. Je dient nu de nieuwe thema-instellingen te exporteren.waar moet ik dat doen sorry dat ik zoveel vraag maar moet dat nog allemaal leren.gr coby
En staat er ook in maar dan krijg ik dit Het geselecteerde thema is bijgewerkt. Je dient nu de nieuwe thema-instellingen te exporteren.waar moet ik dat doen sorry dat ik zoveel vraag maar moet dat nog allemaal leren.gr coby
Re: Icons for de forms
dat bericht krijg je als je een plaatje kleur aanpast in het beheerderspaneel, je hoeft daar niets voor te doen.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Maar het icoontje wat ik heb aangepast komt niet op de voorkant van het forum dus veranderd niet.gr coby
Heb ook is gehad:
De oorzaak komt omdat je ooit een thema van Hitskin hebt geinstaleerd.
Zet alles op 'empty' bij plaatjes.
Kies dan een ander thema.
Groetjes,
Blacky
De oorzaak komt omdat je ooit een thema van Hitskin hebt geinstaleerd.
Zet alles op 'empty' bij plaatjes.
Kies dan een ander thema.
Groetjes,
Blacky
Gast- Gast
Waar kan ik dat vinden Zet alles op 'empty' bij plaatjes.
EN moet ik dan een andere template installeren wil eigenlijk.
Wel mijn eigen stijl houden snap er nu niks meer van .gr coby
EN moet ik dan een andere template installeren wil eigenlijk.
Wel mijn eigen stijl houden snap er nu niks meer van .gr coby
Even bij de plaatjes op empty zetten (overigens hoeft het niet allemaal), vooral het plaatje wat je wilt gebruiken dus leeg maken.
Klik op verzenden.
Daarna weer instellen welk plaatje dus wilt, en klik weer op verzenden.
Zo hoort het goed te komen.
Klik op verzenden.
Daarna weer instellen welk plaatje dus wilt, en klik weer op verzenden.
Zo hoort het goed te komen.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Icons
» Footer icons verwijderen
» Icons onder de post verplaatsen
» Aanvraag knoppen, icons en rangen
» Footer icons verwijderen
» Icons onder de post verplaatsen
» Aanvraag knoppen, icons en rangen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: