Achtergrond probleem
+3
Aggie
Joost
Kelss
7 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Achtergrond probleem
Ik heb op een een of andere manier iets ingesteld wat ik helemaal niet wou, en nu weet ik dus niet meer hoe ik dat gedaan heb.
Dit wil ik:
En zo is het nu:
Hoe verander ik het weer normaal?
En ik had een vraag, kan ik ook zo mijn achtergrond instellen?
Ik bedoel er dus mee dat zegmaar het middelste stuk van de siite een andere kleur is (donkerder geel)
Dit wil ik:
En zo is het nu:
Hoe verander ik het weer normaal?
En ik had een vraag, kan ik ook zo mijn achtergrond instellen?
Ik bedoel er dus mee dat zegmaar het middelste stuk van de siite een andere kleur is (donkerder geel)
Re: Achtergrond probleem
Oja en de achtergrond van het probleem (het roze met streepjes) is nogsteeds ingesteld! Dus niet weggehaalt en soms zie je er een streepje van.
Gelieve een beetje geduld te hebben wij zijn geen computers maar ook mensen met een privé leven, umm betreft de kleuren lijkt me beter als je wat gaat rommelen met lichtere kleuren dus via je beheerderpaneel.
Zo ontwerp ik ook stijlen, ik heb helaas geen kleuren codes bij de hand.
Zo ontwerp ik ook stijlen, ik heb helaas geen kleuren codes bij de hand.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Grappig kom steeds meer forums tegen met het template dat ik ooit heb gemaakt , leuk om te zien.
De kleuren moet je inderdaad zelf even aanpassen in wat je wilt en dit doe je bij kleuren.
De kleuren moet je inderdaad zelf even aanpassen in wat je wilt en dit doe je bij kleuren.
Maar volgens mij kan je niet de middenpagina een andere kleur doen toch?
Ik heb namelijk al veel lopen rommelen bij kleuren en mischien ook wel een beetje teveel ;x
Ik heb namelijk al veel lopen rommelen bij kleuren en mischien ook wel een beetje teveel ;x
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik weet zo niet de hoeveelste kleur het is.
Ik kijk dan in het beheerderpaneel wlke kleuren donkerroze zijn. vervolgens verander ik een kleur en kijk dan of het de juiste is.
Ik kijk dan in het beheerderpaneel wlke kleuren donkerroze zijn. vervolgens verander ik een kleur en kijk dan of het de juiste is.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja maar dan krijg ik ook de andere kleuren die die kleur is een ander kleur, op mijn voorbeeld die ik bewerkt heb zie je dat alleen het middelste een andere kleur is en de rest om het menu blokje een andere kleur.
Het lijkt wel of je niets meer kan veranderen in je layout joh, alles veranderd spontaan als ik maar een kleurtje aanpas, of een banner plaats....
Is er storing ofzo???
Als ik een klertje in de stijl verander heb ik ineens een breed beeld op de Index en zo kan ik nog meer dingen noemen.
Hoe kan dit???
Gaat dit nog weg?
Is er storing ofzo???
Als ik een klertje in de stijl verander heb ik ineens een breed beeld op de Index en zo kan ik nog meer dingen noemen.
Hoe kan dit???
Gaat dit nog weg?
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Claudia34 schreef:Is er storing ofzo???
Hoe kan dit???
Gaat dit nog weg?
Heb ik ook vandaag.
Sjosje
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb gevonden waar je het kan veranderen.
ALGEMEEN - FORUM - CONFIGURATIE
Dan scrol je een beetje naar beneden tot Pages structure.
Forum width (number or %) verander je in een % ik heb 1300 gedaan, dus dan komt het weer normaal.
Voor voorbeeld kan je kijken op mijn website dan kan je zien hoeveel het ongeveer is.
Mensen weet iemand dan nog wel hoe ik de middenkleur kan veranderen?
ALGEMEEN - FORUM - CONFIGURATIE
Dan scrol je een beetje naar beneden tot Pages structure.
Forum width (number or %) verander je in een % ik heb 1300 gedaan, dus dan komt het weer normaal.
Voor voorbeeld kan je kijken op mijn website dan kan je zien hoeveel het ongeveer is.
Mensen weet iemand dan nog wel hoe ik de middenkleur kan veranderen?
Hoeveelste?Kelss schreef:Waar dan precies?
En zegmaar hoeveelste kleur is dat?
Dat ligt er aan welke css sheet je hebt gebruikt voor je basis.
Doorgaans geeft css de kleur aan voor alle TD's, dus om die middenkleur te veranderen is tamelijk lastig. Je kan dan het beste even zoeken op "table" in je css sheet. Maar volgens mij is het vanaf de meeste basis style sheets niet mogelijk enkel de middelste tabellen van kleur te doen veranderen. Je zal daarvoor een nieuwe layer moeten bouwen. Anderzijds, als je alle vlakken geel wil hebben is dat heel gemakkelijk. de HTML kleur voor geel is #FFFF00, die kleur die je nu hebt is waarschijnlijk #FFFF66 of zo....
Er is een goede css tutorial hier;
http://www.handleidinghtml.nl/
Ik zit daar momenteel die tutorial te doen, maar ik ben de oplossing voor dit specifieke probleem nog niet tegen gekomen. Maar met DHTML, welk gebruikt was in de 1990er jaren, kon je gewoon een laag over de tabellen heen plakken. Als dat met css niet gaat, dan is het volgens mij niet mogelijk te doen wat jij wilt. Zelf heb ik dit echter wel gedaan bij mijn portal, omdat de TD's binnen de widgets van de portal per TD aangepast kunnen worden. Css past globaal alle kleuren aan.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: