ip-adres
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
ip-adres
Hoe kan je het ip-adres van iemand zien die niet online is ?
Bij de berichten zelf staat er niks om het op te vragen.
Kan je dat ook instellen om de ip's op te vragen bij de berichten zelf ?
Alvast bedankt !
Bij de berichten zelf staat er niks om het op te vragen.
Kan je dat ook instellen om de ip's op te vragen bij de berichten zelf ?
Alvast bedankt !
Re: ip-adres
Nou, ik vraag het mij eigenlijk ook af, want ik kan altijd alleen maar de ip-adressen zien als iemand online is en niet van wie er zijn geweest (dat je dit bijvoorbeeld een week ziet).
Ook mis ik dat van bots, ik zie altijd alleen maar dat bots in Who is online en dan moet ik snel naar beheerderspaneel gaan om te zien welk ip ze hebben anders loop ik het weer mis.
Bij phpbb3 heb je echt dat je de bots zelfs toe kan voegen als je ze wilt zien in wie zijn er online en eigenlijk mis ik dat ook. Je zit dan in je beheerderspaneel terug wanneer ze zijn geweest en dat blijft dan gewoon altijd staan.
Ook mis ik dat van bots, ik zie altijd alleen maar dat bots in Who is online en dan moet ik snel naar beheerderspaneel gaan om te zien welk ip ze hebben anders loop ik het weer mis.
Bij phpbb3 heb je echt dat je de bots zelfs toe kan voegen als je ze wilt zien in wie zijn er online en eigenlijk mis ik dat ook. Je zit dan in je beheerderspaneel terug wanneer ze zijn geweest en dat blijft dan gewoon altijd staan.
etchilion schreef:Enkel admins kunnen die zien he, en moderatores.
Ja dat weet ik ook ... ik ben dan ook moderator en zoeken samen met de beheerder naar
de ip-adressen als ze niet online zijn dus een antwoord als het kan aub ?
IP adressen kan je alleen zien als het lid al eerder gepost heeft op je forum!
En als ze online zijn, kun je tevens ook in het beheerderpaneel van admins zien!
En als ze online zijn, kun je tevens ook in het beheerderpaneel van admins zien!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja dat wist ik al ... maar de ip's kan je niet opvragen bij een bericht zelf.
Waar kan je dat dan vinden of instellen dat je het wel kan zien ?
Waar kan je dat dan vinden of instellen dat je het wel kan zien ?
Die kan je wel opvragen bij het bericht zelf. De link ernaar staat vaak rechtsbovenin het bericht.
Waar je hier citeer en de rapportage knop heb, daar staat dan ook vaak de IP-knop bij.
Waar je hier citeer en de rapportage knop heb, daar staat dan ook vaak de IP-knop bij.
Het staat er niet bij anders stelde ik die vraag niet !
Daarom vraag ik ook waar ik dat kan instellen !
Daarom vraag ik ook waar ik dat kan instellen !
Mischien helpt deze screenshot je? Als het dan nog niet werkt kijk even in je admin paneel na of je niet toevallig het IP plaatje verandert hebt als admin.
Beheerderpaneel
Display
Pics management
Kies Simpele Modus, en ga naar tabblad 'Onderwerpen & Berichten'
Scroll nu helemaal naar beneden, en dan zie je knoppen zoals 'Quote, delete, Edit, en Ip en nog meer'
Klik op de knop IP en pas het plaatje aan indien je er nog geen hebt staan.
Beheerderpaneel
Display
Pics management
Scroll nu helemaal naar beneden, en dan zie je knoppen zoals 'Quote, delete, Edit, en Ip en nog meer'
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik wou net zeggen, dan zal het plaatje niet ingesteld zijn (optie 2).
En mag het een beetje rustiger? Het kan altijd gebeuren hoor dat mensen erover heen kijken.
En mag het een beetje rustiger? Het kan altijd gebeuren hoor dat mensen erover heen kijken.
slytherin78 schreef:Mischien helpt deze screenshot je? Als het dan nog niet werkt kijk even in je admin paneel na of je niet toevallig het IP plaatje verandert hebt als admin.
Beheerderpaneel
Display
Pics management
Bedankt , opgelost !
Top!
Gesloten
Gesloten
Joost- Beheerder
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: