Ik heb een vraagje
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Ik heb een vraagje
Ik heb een forum bij jullie gehad en zie nu dat het forum er nog steeds is
Ik heb nu een eigen forum op mijn server staan maar elke keer dat update wat ik
Dus door andere moet laten doen omdat ik daar geen kennis voor heb zie ik niet meer zitten
Nu is mijn vraag of jullie ook een backup van het forum wat ik nu heb
Terug kunnen plaatsen naar het forum wat ik nog steeds bij jullie heb
Want om het forum helemaal hand matig te moeten over huizen zie ik niet zo zitten staat zoveel op
Als daar kosten aan verbonden zijn geen brobleem hoor ik hoop dat jullie dat kunnen doen
Gr coby
Ik heb nu een eigen forum op mijn server staan maar elke keer dat update wat ik
Dus door andere moet laten doen omdat ik daar geen kennis voor heb zie ik niet meer zitten
Nu is mijn vraag of jullie ook een backup van het forum wat ik nu heb
Terug kunnen plaatsen naar het forum wat ik nog steeds bij jullie heb
Want om het forum helemaal hand matig te moeten over huizen zie ik niet zo zitten staat zoveel op
Als daar kosten aan verbonden zijn geen brobleem hoor ik hoop dat jullie dat kunnen doen
Gr coby
Re: Ik heb een vraagje
Sorry, maar wij geven geen database dump aan leden. Dus helaas moet je je forum handmatig gaan overhuizen (wat overigens best vervelend is ja)
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik denk dat je mij verkeerd begrijp ik wil geen database van jullie.
Maar ik wil het forum wat ik bij jullie heb weer in gebruik gaan nemen .
Dus mijn vraag was of jullie de database van het forum wat ik nu heb .
Op het forum wat ik bij jullie heb kunnen over zetten.
Gr coby.
Maar ik wil het forum wat ik bij jullie heb weer in gebruik gaan nemen .
Dus mijn vraag was of jullie de database van het forum wat ik nu heb .
Op het forum wat ik bij jullie heb kunnen over zetten.
Gr coby.
precies het omgedraaide dus....
Daarvoor is een database dump van jou database nodig, maar ik weet niet of we dat wel doen, dat is meer een kwestie voor de admin.
Daarvoor is een database dump van jou database nodig, maar ik weet niet of we dat wel doen, dat is meer een kwestie voor de admin.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kun je dat niet voor mij navragen of dat mogelijk is .
En als het mogelijk is wil jij mij daar dan even een berichtje van geven .
Vast bedankt voor de moeite .
Gr coby
En als het mogelijk is wil jij mij daar dan even een berichtje van geven .
Vast bedankt voor de moeite .
Gr coby
Oké bedankt voor het melden.
Heel veel suc6 verder!
Gesloten
Heel veel suc6 verder!
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: