Retrohut
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Re: Retrohut
Ik heb dit ooit zelf gedaan, umm je moet wel in het gedeelte waar je het forum kan verwijderen dit typen: DELETE
Mischien lukt het de 1e keer niet maar de 2e keer wel.
Check ook even je mailtjes na, daar staat een bevestiging!
Mischien lukt het de 1e keer niet maar de 2e keer wel.
Check ook even je mailtjes na, daar staat een bevestiging!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
De functie was toch nog altijd kapot? Ik bedoel, ik heb mijn oude fora ook verwijderd, maar ze zijn er ook nog altijd.
Het lijkt me een goed plan om de mensen bij forumotion dit te laten weten, want volgens mij weet niemand behalve wij dit.
Het lijkt me een goed plan om de mensen bij forumotion dit te laten weten, want volgens mij weet niemand behalve wij dit.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb laatst nog een forum verwijdert, bij mee deed hij het gelijk!
Geloof dat ze dat al weten, maar ik kan het altijd nog doorsturen probeer het nog even.
Geloof dat ze dat al weten, maar ik kan het altijd nog doorsturen probeer het nog even.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: