inschrijving nieuw lid script
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
inschrijving nieuw lid script
Hallo..alereerst dank voor het aanbieden van dit schitterende forum. Dit gezegd hebbende stuit ik bij het "invullen" van het forum op het volgende probleem:
Als iemand zich aanmeld krijg ik netjes een bevestiging per mail. Daarin staat met naam en toenaam alle benodigde info EN een link naar de persoon in kwestie. De link werkt echter niet en "zegt" vervolgens dat de persoon in kwestie niet bestaat ??
als ik vervolgens in het forum kijk is hij er wel degelijk....iemand een oplossing..ik heb me al wezeloos gezocht in het beheerderspaneel, maar kan niets vinden...
alvast dank !!!!!!
Als iemand zich aanmeld krijg ik netjes een bevestiging per mail. Daarin staat met naam en toenaam alle benodigde info EN een link naar de persoon in kwestie. De link werkt echter niet en "zegt" vervolgens dat de persoon in kwestie niet bestaat ??
als ik vervolgens in het forum kijk is hij er wel degelijk....iemand een oplossing..ik heb me al wezeloos gezocht in het beheerderspaneel, maar kan niets vinden...
alvast dank !!!!!!
Re: inschrijving nieuw lid script
ik heb ook in het begin dit gehad....je hoef er verder niets aan te doen want je accepteerd die persoon wel...
niets aan de hand...de admin krijgt ook een mail en als je daar op drukt staat er wel op dat die persoon bestaat
niets aan de hand...de admin krijgt ook een mail en als je daar op drukt staat er wel op dat die persoon bestaat
Dank voor je snelle mail, maar ik ben zelf de admin en bij mij werkte hij (net als bij 1 van mijn moderators) dus echt niet....
Verder is het ook zo dat diegene 0 berichten achter zijn naam heeft staan terwijl hij er toch echt 1 heeft geplaatst ???
Verder is het ook zo dat diegene 0 berichten achter zijn naam heeft staan terwijl hij er toch echt 1 heeft geplaatst ???
o oke...dan zul je even geduld hebben tot dat de beheerder of de moderator online is...
kan je dan niet verder helpen...
kan je dan niet verder helpen...
toch nogmaals dank en mag ik je toch nog even lastig vallen ? onder jouw naam b.v. staat forumlid en al die vakjes die aangeven hoe actief je bent. verder staan hier alle buttons in het Nederlands. Is dat een bepaald ontwerp wat je kunt kiezen ? ik kan geloof ik geen ontwerp kiezen wat deze images heeft....
Je moet zelf idd een ontwerp vinden met de plaatjes in het nederlands ja.
Wat je kunt doen is zelf knoppen ect ect maken en deze instellen op je forum.
Dit kun je doen bij Style -> Pictures.
Wat je kunt doen is zelf knoppen ect ect maken en deze instellen op je forum.
Dit kun je doen bij Style -> Pictures.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Frenk, dit is de stijl van alle ondersteuningsforums.
Helaas mag deze stijl niet worden overgenomen voor andere forums, betreft de nederlandse plaatjes hier ze zijn pas geleden gemaakt door een persoon een soort van vertaling!
Als je meer hierover wilt nalezen raad ik je de Prullenmand aan..
Helaas mag deze stijl niet worden overgenomen voor andere forums, betreft de nederlandse plaatjes hier ze zijn pas geleden gemaakt door een persoon een soort van vertaling!
Als je meer hierover wilt nalezen raad ik je de Prullenmand aan..
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Frenk schreef:Hallo..alereerst dank voor het aanbieden van dit schitterende forum. Dit gezegd hebbende stuit ik bij het "invullen" van het forum op het volgende probleem:
alvast dank !!!!!!
Ben je ook altijd ingelogd op het forum?? Want als gast kun je volgens mij iemand zijn profiel niet zien, misschien dat het daarin zit?
Soortgelijke onderwerpen
» nieuw nieuw nieuw download forum voor muziek en films en nog zo veel meer
» Script Beginnersvraag
» Move Script
» Vraag Script
» Welkom script
» Script Beginnersvraag
» Move Script
» Vraag Script
» Welkom script
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: