zo'n lopend balkje met tekst
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
zo'n lopend balkje met tekst
Ik heb geen idee hoe zoiets heet maar ik zou er graag een van op mijn index pagina willen hebben, het is een smalle lange bar met scrollende tekst waar je bijvoorbeeld weetjes in kunt zetten of een welkomsboodschap, weet iemand of je zoiets kunt maken of het alleen maar kan als het in het 'basispakket' zit.
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Re: zo'n lopend balkje met tekst
Met deze code gaat dat
HTML gebruiken
<marquee scrollamout="2" scrolldelay="120" direction="left">Hey, hallo iedereen! Hopelijk vinden jullie dit een leuke blog. En... komen jullie nog dikwijls terug. Groetjes!</font></marquee>
Waar de tekst onderlijnt is kan je jou tekst zetten
Je kan ook gewoon een reactie maken en dan bij overig scrollen horizontaal gebruiken,deze tekst copiëren en plakken!
Succes Jole
HTML gebruiken
<marquee scrollamout="2" scrolldelay="120" direction="left">Hey, hallo iedereen! Hopelijk vinden jullie dit een leuke blog. En... komen jullie nog dikwijls terug. Groetjes!</font></marquee>
Waar de tekst onderlijnt is kan je jou tekst zetten
Je kan ook gewoon een reactie maken en dan bij overig scrollen horizontaal gebruiken,deze tekst copiëren en plakken!
Succes Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Tof, bedankt ik ga het meteen proberen
Edit: Het is gelukt Jole, ik heb de snelheid iets aangepast (85 i.p.v. 120) en de lettergrootte groter gemaakt en hij ziet er heel opvallend uit, wat de bedoeling ook was dus dank je wel
Edit: Het is gelukt Jole, ik heb de snelheid iets aangepast (85 i.p.v. 120) en de lettergrootte groter gemaakt en hij ziet er heel opvallend uit, wat de bedoeling ook was dus dank je wel
Ik heb hierboven net even een bericht samengevoegt, probeer dubbelposting te vermijden.
Gesloten
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Bewegende tekst
» balkje links
» Knipperd balkje
» Reclame en onderste balkje.
» hoe zet ik een warning balkje op mijn forum?
» balkje links
» Knipperd balkje
» Reclame en onderste balkje.
» hoe zet ik een warning balkje op mijn forum?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: