Help mijn chatbox is weg!
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Help mijn chatbox is weg!
Hallo!
Ik heb een knaagdierenforum. www.knaagdierenforum.forumotion.net. Ik heb die link nu veranderd in: www.knaagdierenforum.tk
Maar nu is mijn chatbox ineens verdwenen! Nouja dit is het geworden:
Ligt dit aan het programma waarmee ik de link heb veranderd? Want als ik de normale link doe doet ie het wel...
Help me!
Ik heb een knaagdierenforum. www.knaagdierenforum.forumotion.net. Ik heb die link nu veranderd in: www.knaagdierenforum.tk
Maar nu is mijn chatbox ineens verdwenen! Nouja dit is het geworden:
Ligt dit aan het programma waarmee ik de link heb veranderd? Want als ik de normale link doe doet ie het wel...
Help me!
Chloeklein- Nieuw Forumlid
Registratie : 01-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Help mijn chatbox is weg!
Waarom gebruik je de normale link dan niet?
Daarnaast zijn gratis .tk domeinnamen niet echt handig, ikzelf heb er ook vaker problemen mee gehad, en ik zou je niet aanraden een .tk domein te gebruiken. Althans niet de gratis versies.
Daarnaast zijn gratis .tk domeinnamen niet echt handig, ikzelf heb er ook vaker problemen mee gehad, en ik zou je niet aanraden een .tk domein te gebruiken. Althans niet de gratis versies.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Registratie : 01-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Inderdaad , tk domeinen zijn niet handig , zelf gebruik ik ook voor een aantal forums .nl.tt domeinen.
Verder kun je op je eigen forum sparen voor een .com domein..
Gr. forum.
Verder kun je op je eigen forum sparen voor een .com domein..
Gr. forum.
Gast- Gast
DarkVille- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 46
Registratie : 12-11-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
DarkVille- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 46
Registratie : 12-11-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
actieforum (forummotion) wat jij zegt dat die het mogelijk verwijderd heeft doen ze NIET zomaar. Alleen als het heel dringend is. Het kan zijn dat de eigenaar het zelf om wat voor reden dan ook verwijderd heeft.
Gast- Gast
Ik heb het niet verwijderd hoor. Ik schrok al! www.knaagdierenforum.forumotion.net
Ik zag al dat je lid was geworden!
Edit: Maar hoe duur is zo'n domeinnaam dan?
Ik zag al dat je lid was geworden!
Edit: Maar hoe duur is zo'n domeinnaam dan?
Laatst aangepast door slytherin78 op zo 16 nov 2008 - 16:14; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : -Mod slytherin78: bericht samengezet, je kan altijd editen via de bewerk knop!-)
Soortgelijke onderwerpen
» hoe kan ik het script aanpassen voor mijn onderwerpen in mijn index
» Chatbox
» Chatbox
» Chatbox!
» Chatbox
» Chatbox
» Chatbox
» Chatbox!
» Chatbox
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: