mijn forum is niet berijkbaar
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
mijn forum is niet berijkbaar
Ik heb gisteren een forum aangemaakt en er de heledag geen problemen gehad.Nu wil ik er verder op werken en krijg ik de melding "de web pagina kan niet gevonden worden".
het gaat om forum http://the-axe-effect.actieforum.com/index.htm .
Is er een server down? of is er een ander probleem???
Help ik heb het nodig voor onze WoW guild.
het gaat om forum http://the-axe-effect.actieforum.com/index.htm .
Is er een server down? of is er een ander probleem???
Help ik heb het nodig voor onze WoW guild.
xArwenx- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 22-04-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: mijn forum is niet berijkbaar
ik heb het ook hoor ik kom er ook niet meer op kan de pagina niet weer geven http://dreams.heavenforum.org/index.htm
Raar ik ben de enige die er niet op kan. Alle andere websites doen het wel bij mij alleen deze niet :S
Probeer via Fire Fox, veel forums gebruikers zijn opgesteld via Fire Fox en soms zijn hun forums zelf op Fire Fox ingesteld.
(K'zeg wel niet dat dat de reden is, het zou kunnen )
(K'zeg wel niet dat dat de reden is, het zou kunnen )
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@Tsen: Dat zal de reden niet zijn, Internet Explorer zal dan hoogstens de pagina niet juist weergeven, maar geen 404-error teruggeven.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Kan mijn forum niet verwijderen!
» Ik geraak niet op mijn forum :(
» Kom niet meer in mijn forum
» mijn forum niet meer bereikbaar
» Kan mijn forum niet verwijderen!
» Ik geraak niet op mijn forum :(
» Kom niet meer in mijn forum
» mijn forum niet meer bereikbaar
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: