Favicon
+3
susie
willemvo
jolaerik
7 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Favicon
Goedemorgen,
Ik heb geprobeerd om volgens de aanwijzingen in dit forum een eigen favicon toe te voegen op mijn forum. Maar het lukt me niet om hem zichtbaar te maken.
groeten,
Jolanda
Ik heb geprobeerd om volgens de aanwijzingen in dit forum een eigen favicon toe te voegen op mijn forum. Maar het lukt me niet om hem zichtbaar te maken.
groeten,
Jolanda
RE: favicon
Weet je zeker dat je de goede code hebt gebruikt??
Weet je ook zeker dat je bestand op .ICO eindigt......
Via deze site kun je een favicon maken!
groetjes Willem
Weet je ook zeker dat je bestand op .ICO eindigt......
Via deze site kun je een favicon maken!
groetjes Willem
Re: Favicon
yep,
ik heb hem ook omgezet en het eindigd op ico
zou iemand mij het nog eens willen uitleggen , wat ik moet instellen op het forum?
ik heb hem ook omgezet en het eindigd op ico
zou iemand mij het nog eens willen uitleggen , wat ik moet instellen op het forum?
heb je het ico plaatje wel upgeload via een fileuploader en die link gebruikt?
ik doe het namelijk ook via de website, vervolgens upload ik het op internet.
En de URL link moet je dan plaatsen.
ik doe het namelijk ook via de website, vervolgens upload ik het op internet.
En de URL link moet je dan plaatsen.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Werkt dit nog wel want ik heb een .ico gemaakt via een generator en geupload en het werkt niet.
Heb het ook via een uploadsite gedaan die ico ondersteunt maar ook niet.
Kan iemand uitleggen waar ik het kan uploaden dat het wel werkt
Heb het ook via een uploadsite gedaan die ico ondersteunt maar ook niet.
Kan iemand uitleggen waar ik het kan uploaden dat het wel werkt
Die had ik al gevonden maar dat is voor een website. De favicon heb ik al en als ik hem als ico upload dan pakt hij hem niet.
Maar bedankt voor het meedenken.
Maar bedankt voor het meedenken.
Hmm raar... dus zeker dat je bestand eindigt op .ico? En ook zo geupload? bv. www.site.nl/favicon.ico ?
En als dat allemaal niet werkt... Tjah gebruik dan misschien een standaard favicon van Actieforum?
En als dat allemaal niet werkt... Tjah gebruik dan misschien een standaard favicon van Actieforum?
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Je kunt ook een icon zoeken op ICON Archive. Deze kun je uploaden naar een FTP server. Dan doet hij het wel. (bij mij in ieder geval.)
Lukt dit je niet, dan kan ik dit wel voor je doen. Ik heb namelijk nog een FTP server waar ik vanalles opzet.
Lukt dit je niet, dan kan ik dit wel voor je doen. Ik heb namelijk nog een FTP server waar ik vanalles opzet.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het lukt niet met een link. Ik heb wel een ftp server maar dat is voor het overbrengen van bestanden naar een website, ik weet niet of je dat bedoelt? En anders laat ik het zo, is op zich ook geen probleem.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: