Dragon Dreams
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Dragon Dreams
Forumnaam: Dragonz
Taal: Nederlands
Adres (URL): http://dragondreams.powerrpg.com/portal.htm
Een banner of logo (facultatief): ]
Feel the dragon inside you!!!
Beschrijving: Altijd al een machtige draak willen zijn? Dat kan nu!! Meld je aan en stap in een wereld waar je moet jagen om te overleven. Sluit je aan bij de duistere Black Dragons of word lid van een van de andere groepen! Wees klaar voor een geweldig avontuur en maak vrienden die aan de andere kant van Nederland wonen! Wil je een pokemon/digimon draak zijn? PM mij en misschien krijg je toestemming
Medewerkers: Yuki en Ryu(Ik), Thor en Scarlet.
Miischien nog een Mod nodig, dus gedraag je goed
Taal: Nederlands
Adres (URL): http://dragondreams.powerrpg.com/portal.htm
Een banner of logo (facultatief): ]
Feel the dragon inside you!!!
Beschrijving: Altijd al een machtige draak willen zijn? Dat kan nu!! Meld je aan en stap in een wereld waar je moet jagen om te overleven. Sluit je aan bij de duistere Black Dragons of word lid van een van de andere groepen! Wees klaar voor een geweldig avontuur en maak vrienden die aan de andere kant van Nederland wonen! Wil je een pokemon/digimon draak zijn? PM mij en misschien krijg je toestemming
Medewerkers: Yuki en Ryu(Ik), Thor en Scarlet.
Miischien nog een Mod nodig, dus gedraag je goed
Laatst aangepast door Shania op za 19 dec 2009 - 17:35; in totaal 2 keer bewerkt
Shania- Forumlid
-
Leeftijd : 28
Registratie : 24-10-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Shania- Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Shania- Forumlid
-
Re: Dragon Dreams
31 leden, gaat erg goed Ik denk dat ik al weet wie de mod gaat worden, zelfs al is die niet erg actief Naja, nog even over nadenken, en wachten op meer leden
Shania- Forumlid
-
Mag ik hier nog posten?
Dragonz begint namelijk weer actief te worden! Niet alle leden zijn vaak online, maar er zijn wel wat nieuwe Moderators die actief zijn ^^
En 38 leden vind ik een aardig getal voor een site die half dood is =D
Dragonz bestaat inmiddels langer dan een jaar x]
Dragonz begint namelijk weer actief te worden! Niet alle leden zijn vaak online, maar er zijn wel wat nieuwe Moderators die actief zijn ^^
En 38 leden vind ik een aardig getal voor een site die half dood is =D
Dragonz bestaat inmiddels langer dan een jaar x]
Shania- Forumlid
-
Let op!
Dragonz is veranderd in Dragon Dreams. Het logo is nog niet aangepast, maar de titel & stuff wel. Hier de nieuwe link:
http://dragondreams.powerrpg.com/index.htm
Nou... Vooral actief blijven :3
Dragonz is veranderd in Dragon Dreams. Het logo is nog niet aangepast, maar de titel & stuff wel. Hier de nieuwe link:
http://dragondreams.powerrpg.com/index.htm
Nou... Vooral actief blijven :3
Shania- Forumlid
-
Forum Goedgekeurd. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» dreams heaven
» fotografie-dreams
» Dragon World
» Dragon Cave & magistream
» Het herhaalt zich, maar dat erger: Hacken... [Dragon World]
» fotografie-dreams
» Dragon World
» Dragon Cave & magistream
» Het herhaalt zich, maar dat erger: Hacken... [Dragon World]
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: