map kaart
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
map kaart
hallo zomaar even een vraag of het mogelijk is om aan de gebruikers lijst
een map in te voegen die gekopeld is ,heb ik op een ander forum gezien dat het bij hun wel mogelijk is
maar zou nog geen idee hebben of het zou gaan ??
wie zou het misschien wel weten en waar zou ik daar voor moeten kijken
mvg gerard
voorbeeld
en dit staat dan in je profiel :
You may enter your geographical location which will then be shown on a map.
Longitude: Degrees
Latitude: Degrees
een map in te voegen die gekopeld is ,heb ik op een ander forum gezien dat het bij hun wel mogelijk is
maar zou nog geen idee hebben of het zou gaan ??
wie zou het misschien wel weten en waar zou ik daar voor moeten kijken
mvg gerard
voorbeeld
en dit staat dan in je profiel :
You may enter your geographical location which will then be shown on a map.
Longitude: Degrees
Latitude: Degrees
Laatst aangepast door burton560 op di 30 sep 2008 - 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
burton560- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 48
Registratie : 01-08-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: map kaart
Bedoel je dat je je leden over wilt zetten naar je nieuwere forum van Actieforum?
Nee dat is niet mogelijk, je zal dan een uitnodiging moeten sturen naar je leden van je huidige forum of ze naar je nieuwe forum willen komen!
Bovendien ik verplaats je topic naar Algemene problemen.
Daar staat het topic beter.
*Verplaatst*
Nee dat is niet mogelijk, je zal dan een uitnodiging moeten sturen naar je leden van je huidige forum of ze naar je nieuwe forum willen komen!
Bovendien ik verplaats je topic naar Algemene problemen.
Daar staat het topic beter.
*Verplaatst*
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: map kaart
nee dit is een optie die ik heb gezien op een ander forum
daar kan je in je profiel je lokatie aangeven en dan komt er een vlag
op de landkaart te staan dat was mijn vraag of dat het mogelijk is
mvg gerard
daar kan je in je profiel je lokatie aangeven en dan komt er een vlag
op de landkaart te staan dat was mijn vraag of dat het mogelijk is
mvg gerard
burton560- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 48
Registratie : 01-08-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: