problemen met wachtwoord
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
problemen met wachtwoord
Hey
ik heb een probleem
heb een tijd geleden een forum opgericht maar ik ken mijn wachtwoord er niet meer van.. is er geen mogenlijkheid om deze te evranderen of dat ik deze toch teweten kom??
heb ook al wachtwoord vergeten gedrukt maar dat lukt niet...
Grtzzz
ik heb een probleem
heb een tijd geleden een forum opgericht maar ik ken mijn wachtwoord er niet meer van.. is er geen mogenlijkheid om deze te evranderen of dat ik deze toch teweten kom??
Grtzzz
Re: problemen met wachtwoord
Ik heb een soortgelijk probleem. zoals in het forum te lezen is dien je een bericht te sturen aan Gizmo of Permandk. Alleen krijg je daar geen reactie van.....
grtzz
grtzz
FVSDBA- Nieuw Forumlid
Registratie : 20-09-08 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
[DP] Gabberke schreef:Hey
ik heb een probleem
Grtzzz
Probeer het via deze link eens?
Mischien gebruik je een wachtwoord die je vaker gebruikt?
Anders is het geloof ik even afwachten, sorry..
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
heb het uiteindelijk gevonden
heb via een vriend zijn account die ook beheerder was wat veranderd
het ging eerst niet omdat je de eigenaar niet kan sturen
ben naar beheerderspanneel gegaan
dan algemeen
security
Disallow "Send by email a new password" to administrators and moderators
zet dit even op nee en dan krijg je een mail met een link voor je wachtwoord te wijzigen...
heb via een vriend zijn account die ook beheerder was wat veranderd
het ging eerst niet omdat je de eigenaar niet kan sturen
ben naar beheerderspanneel gegaan
dan algemeen
security
Disallow "Send by email a new password" to administrators and moderators
zet dit even op nee en dan krijg je een mail met een link voor je wachtwoord te wijzigen...
Helaas, zal dus moeten wachten tot men tijd heeft.... het probleem is denk ik dat ik een verkeerd emailadres heb ingetikt. alle wijzigingen gaan naar dat niet te benaderen emailadres....
bedankt voor het antwoord in ieder geval
bedankt voor het antwoord in ieder geval
FVSDBA- Nieuw Forumlid
Registratie : 20-09-08 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
HELP!! PLZ????
HELP!!! Gizmo en permandk reageren niet op PM. Nog steeds wachtwoord probleem. Wat kan ik nog meer doen????
FVSDBA- Nieuw Forumlid
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: