Auteur van een topic veranderen.
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Auteur van een topic veranderen.
Beste .........
Vraagje: Ik zou de auteur van een aantal topics willen veranderen.
Is het mogelijk en zo ja welke weg dien ik te volgen.
voorlopig heb ik er niet in het mod paneel /beheerders paneel terug kunnen vinden,
hoewel op andere fora hier wel mogelijkheden voor zijn, dacht ik dat moet hier ook kunnen
mvrgr Amanna
--Gecensureerd door slytherin78--
Vraagje: Ik zou de auteur van een aantal topics willen veranderen.
Is het mogelijk en zo ja welke weg dien ik te volgen.
voorlopig heb ik er niet in het mod paneel /beheerders paneel terug kunnen vinden,
hoewel op andere fora hier wel mogelijkheden voor zijn, dacht ik dat moet hier ook kunnen
mvrgr Amanna
--Gecensureerd door slytherin78--
Laatst aangepast door Amanna op za 20 sep 2008 - 14:42; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Auteur van een topic veranderen.
Voor zover ik weet is dit niet direct mogelijk.
Alhoewel als je de eerste post van een topic verwijderd, de eigenaar van de volgende post tevens de topic auteur wordt. Het probleem is dan nog dat je onderlinge posts niet kunt verplaatsen.
Alhoewel als je de eerste post van een topic verwijderd, de eigenaar van de volgende post tevens de topic auteur wordt. Het probleem is dan nog dat je onderlinge posts niet kunt verplaatsen.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
nou dit zijn toevallig allemaal stickys dus hier heb ik niks aan.
Jammer dat wordt dan kopieren en zo, nou ja houdt me van de straat
Jammer dat wordt dan kopieren en zo, nou ja houdt me van de straat
Wat bedoel je met de auteur veranderen?
Ik heb alles op Admin staan en dat wil ik graag als Amanna
Ik heb alles op Admin staan en dat wil ik graag als Amanna
ja het is opgelost, inderdaad
bedankt voor je ondersteuning
Amanna
bedankt voor je ondersteuning
Amanna
Oké dan doe ik deze op slot.
*Doet deur van topic dicht, en draait topic met sleutel opslot*
*Doet deur van topic dicht, en draait topic met sleutel opslot*
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Topic Profiel veranderen
» URL veranderen
» Topic sluiten en Topic verplaatsen
» [opgelost]Topic in een topic
» CSS veranderen
» URL veranderen
» Topic sluiten en Topic verplaatsen
» [opgelost]Topic in een topic
» CSS veranderen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: