Fout op pagina van forum?
+3
susie
bLACKADDER
freaky
7 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Fout op pagina van forum?
Hebben jullie dat ook dat de pagina van het forum een fout aangeeft?
Ook de smiley's kunnen we niet meer plaatsen via de emoticons naast het berichtenvenster en tekst selecteren lukt ook niet.
Dit is sinds de wijziging in de beheerdersindex is ingegaan volgens mij.
Ik hoop dat het snel opgelost wordt?
Alvast bedankt,
Freaky,
http://soapland.actieforum.com/
Ook de smiley's kunnen we niet meer plaatsen via de emoticons naast het berichtenvenster en tekst selecteren lukt ook niet.
Dit is sinds de wijziging in de beheerdersindex is ingegaan volgens mij.
Ik hoop dat het snel opgelost wordt?
Alvast bedankt,
Freaky,
freaky- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 69
Registratie : 14-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Fout op pagina van forum?
Ik vermoed dat er opnieuw iets niet goed is gegaan met de JavaScripts. Ik zal vanavond even contact op nemen met de verantwoordelijke.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Thanks voor de snelle reactie, we wachten geduldig af en zijn er vast van overtuigd dat het wel weer goed komt..
We zijn verder super tevreden over de opzet van het forum, dus niks dan lof........ en ja, er kan altijd wel eens wat fout gaan, toch?
We zijn verder super tevreden over de opzet van het forum, dus niks dan lof........ en ja, er kan altijd wel eens wat fout gaan, toch?
freaky- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 69
Registratie : 14-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
en de chat die bij het forum hoort werkt niet meer...
maaar voor de rest is het forum super
groetjes susie
maaar voor de rest is het forum super
groetjes susie
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Deze problemen hebben zich al is voorgedaan een tijdje terug doordat ze een update uitgevoerd hadden. Aangezien het beheerderspaneel nu grondig hervormd is geweest zal het daar wel mee te maken hebben.
Best wel lastige bug.
KF
Best wel lastige bug.
KF
Ik heb Gautamas een berichtje gestuurd, maar ik heb nog geen antwoord gekregen.
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb helaas nog steeds geen antwoord, ik blijf wel aandringen op een reactie via alle mogelijke wegen.
Ik verplaats dit topic even naar de sectie "tussenkomsten", omdat hij daar beter past.
Ik verplaats dit topic even naar de sectie "tussenkomsten", omdat hij daar beter past.
-
Ik heb hier dus ook last van, had daarnet al een topic geopend over de problemen met de smileys, maar blijkbaar ben ik dus niet de enige waarbij de pagina van het forum een fout aangeeft
het chatt box probleem is al in orde, over die smileys moeten jullie nog even afwachten
sorry
sorry
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Fout op pagina
» fout: Dit forum heeft geen subfora??
» fout in FAQ
» forum start niet op met index pagina
» Pagina verversen van forum en multiquotes bij reageren op berichten
» fout: Dit forum heeft geen subfora??
» fout in FAQ
» forum start niet op met index pagina
» Pagina verversen van forum en multiquotes bij reageren op berichten
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: