Style?
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Style?
Heey allemaal,
Ik wil hier graag een forum aanmaken ik denk dat ik het ook ga doen maar ik zit met een vraag.
Ik wil graag een bepaalde style ik hoop dat dat hier kan het ziet er als volgt uit:
https://2img.net/i/fa/pbucket.gif
Ik ben al overal aan het zoeken geweest maar bijna niemand heeft deze style ik hoop dat het hier kan
In iedergval ik hoor het
Gr Reality
Ik wil hier graag een forum aanmaken ik denk dat ik het ook ga doen maar ik zit met een vraag.
Ik wil graag een bepaalde style ik hoop dat dat hier kan het ziet er als volgt uit:
https://2img.net/i/fa/pbucket.gif
Ik ben al overal aan het zoeken geweest maar bijna niemand heeft deze style ik hoop dat het hier kan
In iedergval ik hoor het
Gr Reality
Re: Style?
Volgens mij kan hitskin niet zomaar een skin van een forum in hun lijst zetten.
Wat als de maker van de skin dat niet wil?
En het moet volgens mij ook een actieforum zijn.
Probeer anders de admin van eht forum een bericht te sturen.
En het moet volgens mij ook een actieforum zijn.
Probeer anders de admin van eht forum een bericht te sturen.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» invision style
» Exporteren van je Style
» HoverBB Style
» Laadbalkje met eigen style
» Probleem met Weblog layout & style
» Exporteren van je Style
» HoverBB Style
» Laadbalkje met eigen style
» Probleem met Weblog layout & style
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: