Wachtwoord vergeten
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Wachtwoord vergeten
Ik heb een forum
Maar heb door een verhuizing heel lang niks eraan kunnen doen
Nu ben ik mijn wachtwoord kwijt
En het erge is ik heb het ook nog disabled staan dat een vergeten wachtwoord toegemaild kan worden!
Waarschijnlijk is mijn account zelfs inactief!
Help wat moet ik nu doen!
Maar heb door een verhuizing heel lang niks eraan kunnen doen
Nu ben ik mijn wachtwoord kwijt
En het erge is ik heb het ook nog disabled staan dat een vergeten wachtwoord toegemaild kan worden!
Waarschijnlijk is mijn account zelfs inactief!
Help wat moet ik nu doen!
Re: Wachtwoord vergeten
Oei das lastig,
Je kan het eventuwil hier proberen, vul bij de bovenste je mail adres in die je gebruikt.
En de 2e het wachtwoord die je altijd gebruikt, het meeste dan op andere fora.
De kans is er dat je dan toegang hebt, en kan je het admin account wachtwoord veranderen.
Je kan het eventuwil hier proberen, vul bij de bovenste je mail adres in die je gebruikt.
En de 2e het wachtwoord die je altijd gebruikt, het meeste dan op andere fora.
De kans is er dat je dan toegang hebt, en kan je het admin account wachtwoord veranderen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Idd, gewoon de link proberen. 9 van de 10 keer werkt die.
(PS: Ik wil trouwens iedereen er nog eens op attenteren dat er iets in de regels staat over Goede Topic Titels bedenken. Vooral in dit geval, sinds het gewoon totaal niet duidelijk is.
Bij deze heb ik het topic titel even aangepast, let in het vervolg hier een beetje op (en dat geldt voor iedereen)).
(PS: Ik wil trouwens iedereen er nog eens op attenteren dat er iets in de regels staat over Goede Topic Titels bedenken. Vooral in dit geval, sinds het gewoon totaal niet duidelijk is.
Bij deze heb ik het topic titel even aangepast, let in het vervolg hier een beetje op (en dat geldt voor iedereen)).
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Graag gedaan!
Zet die link anders voor de zekerheid in je Favoriten.
Dan kan je hem ook niet kwijt raken.
*Gesloten*
Zet die link anders voor de zekerheid in je Favoriten.
Dan kan je hem ook niet kwijt raken.
*Gesloten*
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Wachtwoord vergeten
» Wachtwoord vergeten als admin
» Wachtwoord admin vergeten
» [opgelost]wachtwoord Admin vergeten
» Ik ben mijn wachtwoord vergeten (beheer)
» Wachtwoord vergeten als admin
» Wachtwoord admin vergeten
» [opgelost]wachtwoord Admin vergeten
» Ik ben mijn wachtwoord vergeten (beheer)
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: