backup
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
backup
hallo ik heb een vraagje
ik heb van een vorig forum een backup maar plotseling is de hele host er mee gestopt
dus ik ben overgestapt naar mijn forum hier wel een verbetering
nu is mijn vraag zou het mogelijk zijn om bv gebruikers en of berichten terug te krijgen ?
bestandnaam van backup phpbb_db_backup 19-03-08.sql heeft er iemand een idee
of dit mogelijk is
omdat alles plotseling uit de lucht is kan ik de oude gebruikers ook niet meer bereiken
mvg gerard
ik heb van een vorig forum een backup maar plotseling is de hele host er mee gestopt
dus ik ben overgestapt naar mijn forum hier wel een verbetering
nu is mijn vraag zou het mogelijk zijn om bv gebruikers en of berichten terug te krijgen ?
bestandnaam van backup phpbb_db_backup 19-03-08.sql heeft er iemand een idee
of dit mogelijk is
omdat alles plotseling uit de lucht is kan ik de oude gebruikers ook niet meer bereiken
mvg gerard
burton560- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 48
Registratie : 01-08-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: backup
het is volgens mij helaas niet mogelijk om berichten enz over te zetten naar een andere host..
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
het is voor zover ik weet niet mogelijk op forumotion een database dump te herstellen als deze van een andere forumhost afkomstig is.
Forumotion fora zelf hebben wel een geautomatiseerde backup functie, echter kun je geen van de backups downloaden. De database dump van forumotion fora kan niet gedownload worden.
Forumotion fora zelf hebben wel een geautomatiseerde backup functie, echter kun je geen van de backups downloaden. De database dump van forumotion fora kan niet gedownload worden.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
burton560- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 48
Registratie : 01-08-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oké vraag beandwoord zie ik.
*Dropt slotje*
*Dropt slotje*
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: