html
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
html
hoi ik kan het nergens terug vinden ooit wel s gezien in me beheerderspaneel maar nu niet meer kan iemand me helpen hoe ik html aanzet want de meeste van de onderschriften kan je niet zien wegens dat html niet aan staat
Re: html
nope. Normaal niet.
Gebruikers & Groepen > Basisinstellingen gebruikers
Hier ergens kun je html op AAN zetten. Echter veranderd dit verder niks bij de leden die je al hebt, dus zul je in het profiel van die leden ook even html op aan moeten zetten.
Gebruikers & Groepen > Basisinstellingen gebruikers
Hier ergens kun je html op AAN zetten. Echter veranderd dit verder niks bij de leden die je al hebt, dus zul je in het profiel van die leden ook even html op aan moeten zetten.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: html
ik heb bij grbruikers en groepen al gekeken maar heb het er niet instaan bij alle onderwerpen daar al gekeken
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: