Forum Tekst Lettertype (vraag!)
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forum Tekst Lettertype (vraag!)
beste mensen
ik wil dat m'n lettertype automatisch vetgedrukt wordt, niet alleen voor mij maar iedereen die iets typt, wil ik graag dat de standaard lettertype automatisch vetgedrukt wordt anders moet ik elke keer "....." deze code gebruiken en dat steekt tegen:x niet alleen voor mij maar voor iedereen :S PlEAsE HeLPpPpPpP
Grtzzzzz
ik wil dat m'n lettertype automatisch vetgedrukt wordt, niet alleen voor mij maar iedereen die iets typt, wil ik graag dat de standaard lettertype automatisch vetgedrukt wordt anders moet ik elke keer "....." deze code gebruiken en dat steekt tegen:x niet alleen voor mij maar voor iedereen :S PlEAsE HeLPpPpPpP
Grtzzzzz
Re: Forum Tekst Lettertype (vraag!)
Dat please help hoe dat geschreven is is nogal zwaar irritant. Verder kan het gewoon niet.
Als je zoiets wil moet je in bbcode zetten.
Wat je wel zou kunnen doen is het lettertype vergroten voor iedereen, dit kan bij stijlen>>color
Als je zoiets wil moet je in bbcode zetten.
Wat je wel zou kunnen doen is het lettertype vergroten voor iedereen, dit kan bij stijlen>>color
In theorie zou het volgens mij via het CSS-bestand geregeld kunnen worden, maar ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
kan je het eens uitproberen ?? echt waar ik zou heelllllll erg blij zijn als ik zo iets kan instellen :S
grtzzzzzzz
grtzzzzzzz
Soortgelijke onderwerpen
» Lettertype
» Tekst van forum weglaten?
» Een vraag over indeling forum
» vraag over mijn forum!!!
» Lettertype
» Tekst van forum weglaten?
» Een vraag over indeling forum
» vraag over mijn forum!!!
» Lettertype
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: