niemand geraakt ingelogd
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
niemand geraakt ingelogd
Help!
mijn [url=forum]http://codtrav.actieforum.com/index.htm[/url]
Niemand van mijn leden inclusief mijzelf en mijn beheerders geraken erop, zelfs als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen, werkt het niet
iemand om me te helpen?
mijn [url=forum]http://codtrav.actieforum.com/index.htm[/url]
Niemand van mijn leden inclusief mijzelf en mijn beheerders geraken erop, zelfs als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen, werkt het niet
iemand om me te helpen?
Re: niemand geraakt ingelogd
volgens mij kan ik wel op het forum bedoel je speed travian? daar heet ik julia
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Vandaag weer zoiets......
Wil een bericht tiepen:
Could not obtain post/user information.
Wil een bericht tiepen:
Could not obtain post/user information.
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Goedenmorgen,
Vandaag heb ik ook problemen met mijn site.
Krijg hetzelfde melding als hierboven en kan ook niet in alle delen van beheerderspaneel.
Gaat dit over of is er iets fout gegaan?
Vandaag heb ik ook problemen met mijn site.
Krijg hetzelfde melding als hierboven en kan ook niet in alle delen van beheerderspaneel.
Gaat dit over of is er iets fout gegaan?
Hoop wel dat het over gaat ja!!!
Iedereen van actieforum heeft dat.... behalve hier???
Iedereen van actieforum heeft dat.... behalve hier???
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
>_< wat een timing voor problemen, net als de admins op vakantie zijn ....
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: