enkele vragen over dit forum
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
enkele vragen over dit forum
Hey,
Hoe verander je eigenlijk het balke je van boven waar phpbb creating communities ???
Zoals jullie gedaan hebben is wel mooi "The forum of the forums"... En hoe voeg je een bedanksysteem toe aan dit forum ???
Grtz Bart
Hoe verander je eigenlijk het balke je van boven waar phpbb creating communities ???
Zoals jullie gedaan hebben is wel mooi "The forum of the forums"... En hoe voeg je een bedanksysteem toe aan dit forum ???
Grtz Bart
Re: enkele vragen over dit forum
Hey bart 16,
dat balkje noemen wij de banner / logo.
Umm das heel simpel.
Beheerderpaneel
Display
Pics management
Simpele Modus
Klik op het logo bovenaan.
En vul bij ''Upload a picture:'' de url van jou banner / logo en klik op verzenden.
En het bedankt systeem?
Bij Display weer, Generalities das een mogelijkheid.
Ik hoop dat ik je kon helpen.
Suc6!!
dat balkje noemen wij de banner / logo.
Umm das heel simpel.
Beheerderpaneel
Display
Pics management
Simpele Modus
Klik op het logo bovenaan.
En vul bij ''Upload a picture:'' de url van jou banner / logo en klik op verzenden.
En het bedankt systeem?
Bij Display weer, Generalities das een mogelijkheid.
Ik hoop dat ik je kon helpen.
Suc6!!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
hey,
Het logo is verwijdert en heb er een nieuwe opgezet maar ik snap het bedanksysteem nog steeds niet egt goed, kan je er wat dieper op ingaan aub???
Grtz Bart
Het logo is verwijdert en heb er een nieuwe opgezet maar ik snap het bedanksysteem nog steeds niet egt goed, kan je er wat dieper op ingaan aub???
Grtz Bart
Umm, ik weet niet wat voor soort bedankt systeem je wou.
Bericht op de indexpagina daar is een veld, dat je kan invullen.
Wat nog een mogelijkheid is:
Beheerderpaneel
Modules
Klik onderaan aan je linkerkant op ''HTML pages management''
Dan klik je op de knop ''Create new HTML page''
Typ alles wat je wilt en klik op verzenden.
Dan zie je de url van die pagina in een schema staan, kopieer die.
Ga dan naar Display en Headers & Navigatie
Klik op de knop ''Add a customized menu''
Menu : Naam van pagina
Picture : Voer de url van een mogelijke header die je graag wilt.
Text: Deze tekst word weergeven als je op de header gaat staan.
Redirection URL: Voer hier die url in die je eerst moest kopieren plak deze!
Rights : geef de rechten van mensen die deze pagina mag zien.
Display: Klik het vakje aan, als de pagina in een nieuw venster geopent moet worden.
Bericht op de indexpagina daar is een veld, dat je kan invullen.
Wat nog een mogelijkheid is:
Beheerderpaneel
Modules
Klik onderaan aan je linkerkant op ''HTML pages management''
Dan klik je op de knop ''Create new HTML page''
Typ alles wat je wilt en klik op verzenden.
Dan zie je de url van die pagina in een schema staan, kopieer die.
Ga dan naar Display en Headers & Navigatie
Klik op de knop ''Add a customized menu''
Menu : Naam van pagina
Picture : Voer de url van een mogelijke header die je graag wilt.
Text: Deze tekst word weergeven als je op de header gaat staan.
Redirection URL: Voer hier die url in die je eerst moest kopieren plak deze!
Rights : geef de rechten van mensen die deze pagina mag zien.
Display: Klik het vakje aan, als de pagina in een nieuw venster geopent moet worden.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
hey,
Ik zou graag per topic een systeem hebben dat je bedankt kan worden en niet op de homepage van het forum. Kan dat ???
Grtz Bart
Ik zou graag per topic een systeem hebben dat je bedankt kan worden en niet op de homepage van het forum. Kan dat ???
Grtz Bart
Joost- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» hoe toelating vragen? en enkele vragen
» Enkele vragen[Layout]
» [opgelost]Enkele vragen
» Heb nog 2 vragen over mijn forum
» Vragen na aanleiding "forum in kerstsfeer 2010"
» Enkele vragen[Layout]
» [opgelost]Enkele vragen
» Heb nog 2 vragen over mijn forum
» Vragen na aanleiding "forum in kerstsfeer 2010"
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: