Tabblad: 'forum' weg
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Tabblad: 'forum' weg
Sinds gisteren is in mijn beheerderspaneel het tabblad: 'forum' weg, dit vind ik wel wat vervelend want zo kan ik geen fora's meer opmaken of toevoegen. En het is alleen als ik de nieuwe versie gebruik met de tabbladen bovenaan de pagina dat dat tabbblad weg is want als ik op de oude versie klik met de tabs links van de beheerdersindex kan ik nog wel fora's opmaken.
Re: Tabblad: 'forum' weg
Actieforum heeft dingen aangepast.
Als je nu naar tabblad Algemeen gaat.
Zie je daar ''Categories and forums'' staan, klik er op.
En dan kan je weer fora toevoegen.
Wat ik ook heb gedaan, is ieder tabblad even door te kijken.
Als je nu naar tabblad Algemeen gaat.
Zie je daar ''Categories and forums'' staan, klik er op.
En dan kan je weer fora toevoegen.
Wat ik ook heb gedaan, is ieder tabblad even door te kijken.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
dat klopt.
Naast dit zijn ook andere tabbladen wat aangepast en is een forum widget optie toegevoegd. Deze houdt in dat je de blokken zoals die op de portal staan nu ook op de forumpaginas kunt plaatsen.
Bestudeer het adminpaneel maar eens.
Naast dit zijn ook andere tabbladen wat aangepast en is een forum widget optie toegevoegd. Deze houdt in dat je de blokken zoals die op de portal staan nu ook op de forumpaginas kunt plaatsen.
Bestudeer het adminpaneel maar eens.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ow, ik had het beheerderspaneel bestudeerd maar enkel naar de grote titels gekeken. Ik had verwacht dat als grote titel te zien moest dat verplaatst zijn en heb niet naar de kleine linkjes gekeken daarom heb ik erover gekeken... Bedankt voor het antwoord
Graag gedaan!!
Gesloten
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Koppig Tabblad
» Veranderen naam Tabblad van browser.
» Link niet naar nieuwe tabblad sturen
» Hoe maak je van je forum een gesloten forum?
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Veranderen naam Tabblad van browser.
» Link niet naar nieuwe tabblad sturen
» Hoe maak je van je forum een gesloten forum?
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: