Hitskin.com
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Hitskin.com
Beste mensen,
Ik heb mijn layout van hitskin.com gehaald, zoals wel meer mensen doen, en een lange tijd ging dit goed. Nu echter lijkt hitskin.com er uit te liggen... en zijn de images van m'n forum weg. Weet iemand hoe dit komt/ wat ik nu kan doen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
sir lancelot
Ik heb mijn layout van hitskin.com gehaald, zoals wel meer mensen doen, en een lange tijd ging dit goed. Nu echter lijkt hitskin.com er uit te liggen... en zijn de images van m'n forum weg. Weet iemand hoe dit komt/ wat ik nu kan doen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
sir lancelot
Re: Hitskin.com
Beste Mensen,
Ik heb mijn layout van hitskin.com gehaald,plaatjes liggen uit.
Wat kan ik doen??
Mvdg Hans
Ik heb mijn layout van hitskin.com gehaald,plaatjes liggen uit.
Wat kan ik doen??
Mvdg Hans
wachten tot hitskin weer online komt, lijkt mij. Ik had hetzelfde met photobucket een paar dagen geleden.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
oh dan had ik het vast ook met photobucket niet goed opgelet.
het is alweer verholpen! dank voor de snelle reply!
het is alweer verholpen! dank voor de snelle reply!
Oké!
Dan doe ik hier een slotje op!
Gesloten
Dan doe ik hier een slotje op!
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: