Fertility do talk!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Fertility do talk!
Forumnaam:Fertility do talk!
Taal:Nederlands
Adres (URL):!Fertility do talk
Een banner of logo (facultatief):
Beschrijving:Een forum waar je terecht kan als zwanger zijn niet zo makkelijk is als het lijkt...
Ben jij met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig?
Of kan jij moeilijk zwanger blijven,had jij een miskraam?
Ben jij een ouder van een kindje dat gestorven is en vind ook jij je plekje niet?
Moet jij ongewenst kinderloos samen verder gaan?
Heb je al kinderen,maar toch een onvervulde kinderwens?
Wees dan welkom hier!
Medewerkers:Jole(admin),Robert(moderator),misschien ontmoeten we elkaar!Fertility do talk
Taal:Nederlands
Adres (URL):!Fertility do talk
Een banner of logo (facultatief):
Beschrijving:Een forum waar je terecht kan als zwanger zijn niet zo makkelijk is als het lijkt...
Of kan jij moeilijk zwanger blijven,had jij een miskraam?
Ben jij een ouder van een kindje dat gestorven is en vind ook jij je plekje niet?
Moet jij ongewenst kinderloos samen verder gaan?
Heb je al kinderen,maar toch een onvervulde kinderwens?
Wees dan welkom hier!
Medewerkers:Jole(admin),Robert(moderator),misschien ontmoeten we elkaar!Fertility do talk
Laatst aangepast door Robert op ma 28 jul 2008 - 0:44; in totaal 1 keer bewerkt
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Fertility do talk!
Ik mag sinds kort ook mijn eerste moderator verwelkomen.
Dank je wel darvoor Nicole
Dank je wel darvoor Nicole
Jole- Actief Forumlid
-
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Sinds gisteren staat dus ook onze eerste column op onze portal!
Dus welkom aan Tammie,onze eerste columniste van Fertility do talk
Dus welkom aan Tammie,onze eerste columniste van Fertility do talk
Jole- Actief Forumlid
-
Jole,
ik heb even naar je forum gekeken.
ik pas niet in je doelgroep, en zal er ook geen lid van worden.
Maar wil je wel laten weten dat ik het een mooi forum vind, het ziet er goed uit en is qua inhoud nog waardevol ook.
Ik wil je er dan ook veel succes mee wensen.
Frans.
Maar wil je wel laten weten dat ik het een mooi forum vind, het ziet er goed uit en is qua inhoud nog waardevol ook.
Frans.
Dank je wel hoor Frans!
Ik ben blij voor jou dat jij niet in deze doelgroep hoort!
Jij ook succes met jou forum,het is denk ik voor ieder van ons ieder waardevols,niet?
Liefs Jole
Ik ben blij voor jou dat jij niet in deze doelgroep hoort!
Jij ook succes met jou forum,het is denk ik voor ieder van ons ieder waardevols,niet?
Liefs Jole
Jole- Actief Forumlid
-
franstukker schreef:Jole,
Frans.
Ik sluit me ook op aan.
Gast- Gast
Jole- Actief Forumlid
-
Sinds kort heb ik mijn forum ondergebracht bij de categorie
Wetenschappen,en dan Health!
Daar is het beter op zijn plaats vond ik!
Zouden de Moderators dit topic even kunnen verplaatsen als ze tijd hebben?
Verder zou ik even willen vertellen dat we sinds 10 januari 2009 weer een nieuwe moderator hebben,Belle!
Groetekes Jole
Wetenschappen,en dan Health!
Daar is het beter op zijn plaats vond ik!
Zouden de Moderators dit topic even kunnen verplaatsen als ze tijd hebben?
Verder zou ik even willen vertellen dat we sinds 10 januari 2009 weer een nieuwe moderator hebben,Belle!
Groetekes Jole
Jole- Actief Forumlid
-
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jole- Actief Forumlid
-
Forum in lentejasje!
Sinds deze nacht is het lente op mijn forum,ik was die ijskoude tinten meer dan beu,laat de zon maar komen hoor!
Groetekes Jole
Groetekes Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Naar aanleiding van ons 1 jarig bestaan!
Beste leden,gasten,bezoekers van Fertility do Talk,
vandaag is Fertility do Talk jarig en daar ben ik al forumoprichtster heel erg trots op, maar ik besef ook heel goed dat het ook dankzij jullie is dat we zover gekomen zijn en ons 1 jarig bestaan kunnen vieren!
We zijn gegroeid tot een mooi aantal leden en een forum wat vaak geassocieerd wordt met een plek waar je je zelf kan zijn en waar er respect is voor iedereen!
Graag wil ik jullie enkele reacties van leden meegeven,
Dit was dan ook één van mijn doelstellingen een plekje creëren waar iedereen zich welkom kan en mag voelen…
Ik wil jullie dan ook graag onze feestfoto meegeven die sinds vannacht 24.00uur op onze indexpagina schittert!
Het voorbije jaar zijn er heel wat mensen actief bezig geweest om Fertility do Talk een duwtje in de rug te geven en ook hun wil ik graag even bedanken,ik denk daarbij aan mijn moderators die steeds hun vrije tijd vrijwillig spenderen aan de chatavonden en het aanwezig zijn op het forum!Maar ook aan de leden die me zo nu en dan een mailtje stuurde om me te vertellen dat er geen affiches meer ophingen van Fertility do Talk in hun fertiliteitafdeling. Mijn man die overal met me mee gaat als ik in opdracht voor het forum erop uittrek,mijn vriendin die verleden jaar ondanks haar eigen grote verdriet een hele dag met me op reclametocht trok in Oost en West Vlaanderen; we hebben heel wat ziekenhuizen bezocht en enkele onder hun reageerden dan ook positief wat ons moed gaf om verder te gaan!
Mijn linkpartners die heel belangrijk zijn om “een naam en plekje ”op het internet te veroveren.
Maar vooral jullie,de leden van Fertility do Talk die ons forum het vertrouwen schenken iedere dag opnieuw en ons hun verdriet,wens,pijn maar ook vreugde en blijdschap telkens weer met ons willen delen…
Een welgemeende dank je wel daarvoor uit de grond van mijn hart!
Om ons 1 jarig bestaan te vieren gaan we op 1 augustus 2009 op uitstap naar de Antwerpse zoo,langs deze weg wil ik dan ook alle sponsors bedanken die een steentje wilden bijdragen aan dit initiatief, ik had nooit durven dromen dat ik zoveel respons zou krijgen; ondertussen kunnen wij met onze medestappers klinken op ons 1 jarig bestaan met een heerlijk glas champagne en voor de kinderen Kidibul, deze heerlijke bubbels werden ons geschonken door www.colruyt.be!Ook kunnen we jullie een picknick aanbieden door de vrijgevigheid van www.brebels-tryen.be!Verder kregen we een leuk bedragje van mijn apotheek en mijn kapster,waarvoor ik hun allen zeer dankbaar ben, dit kan ik besteden aan de andere dingetjes zoals een klein aandenken,de benodigdheden om de picknick te verpakken e.d.
Natuurlijk zijn nieuwe sponsors nog zeer welkom en ik blijf naarstig op zoek naar nog een extraatje hier en daar!
Bij een verjaardag horen cadeautjes en mijn team en ik zouden het uiterst appreciëren met hetvolgende cadeautje;
Zouden jullie even allemaal ook de leden die niet actief zijn, zelfs ons gasten even 5 minuutjes tijd willen nemen om onze enquête in te vullen, het is een enquête die ik samen met mijn team heb opgesteld om even te toetsen naar jullie tevredenheid op het forum zodat wij u het komende jaar nog meer tegemoet kunnen komen aan jullie wensen en verwachtingen!
Jullie kunnen via onderstaande link rechtstreeks naar de enquête klikken, dus wil je daar eventjes de tijd voor nemen,mijn team en ik zijn jullie daar enorm dankbaar voor!
Aan diegene die ons forum nog een extra cadeautje willen geven durf ik voorstellen om een kleine donatie te doen,dat kan al vanaf enkele € ‘s !
Dat kan via deze onderstaande link;
Met deze bijdrages kan ik er voor blijven zorgen dat ons forum er mooi en gezellig blijft uitzien!
Tot slot wil ik jullie nogmaals bedanken en eindigen met volgende woorden, voor vele onder ons klinken ze bekend in de oren!
Een hele dikke merci,Nicole,Robert,Elke en Jole
Beste leden,gasten,bezoekers van Fertility do Talk,
vandaag is Fertility do Talk jarig en daar ben ik al forumoprichtster heel erg trots op, maar ik besef ook heel goed dat het ook dankzij jullie is dat we zover gekomen zijn en ons 1 jarig bestaan kunnen vieren!
We zijn gegroeid tot een mooi aantal leden en een forum wat vaak geassocieerd wordt met een plek waar je je zelf kan zijn en waar er respect is voor iedereen!
Graag wil ik jullie enkele reacties van leden meegeven,
• Ik zat op Google en kwam deze site tegen, even een andere site dan de forums waar ze elkaar uit beledigen.
• Het forum is echt de moeite en is helemaal niet zo als alle andere. Hier voel je je tenminste op je gemak en begrepen, terwijl dat bij andere forums niet altijd het geval is...
• Het forum is echt de moeite en is helemaal niet zo als alle andere. Hier voel je je tenminste op je gemak en begrepen, terwijl dat bij andere forums niet altijd het geval is...
Dit was dan ook één van mijn doelstellingen een plekje creëren waar iedereen zich welkom kan en mag voelen…
Ik wil jullie dan ook graag onze feestfoto meegeven die sinds vannacht 24.00uur op onze indexpagina schittert!
Het voorbije jaar zijn er heel wat mensen actief bezig geweest om Fertility do Talk een duwtje in de rug te geven en ook hun wil ik graag even bedanken,ik denk daarbij aan mijn moderators die steeds hun vrije tijd vrijwillig spenderen aan de chatavonden en het aanwezig zijn op het forum!Maar ook aan de leden die me zo nu en dan een mailtje stuurde om me te vertellen dat er geen affiches meer ophingen van Fertility do Talk in hun fertiliteitafdeling. Mijn man die overal met me mee gaat als ik in opdracht voor het forum erop uittrek,mijn vriendin die verleden jaar ondanks haar eigen grote verdriet een hele dag met me op reclametocht trok in Oost en West Vlaanderen; we hebben heel wat ziekenhuizen bezocht en enkele onder hun reageerden dan ook positief wat ons moed gaf om verder te gaan!
Mijn linkpartners die heel belangrijk zijn om “een naam en plekje ”op het internet te veroveren.
Maar vooral jullie,de leden van Fertility do Talk die ons forum het vertrouwen schenken iedere dag opnieuw en ons hun verdriet,wens,pijn maar ook vreugde en blijdschap telkens weer met ons willen delen…
Een welgemeende dank je wel daarvoor uit de grond van mijn hart!
Om ons 1 jarig bestaan te vieren gaan we op 1 augustus 2009 op uitstap naar de Antwerpse zoo,langs deze weg wil ik dan ook alle sponsors bedanken die een steentje wilden bijdragen aan dit initiatief, ik had nooit durven dromen dat ik zoveel respons zou krijgen; ondertussen kunnen wij met onze medestappers klinken op ons 1 jarig bestaan met een heerlijk glas champagne en voor de kinderen Kidibul, deze heerlijke bubbels werden ons geschonken door www.colruyt.be!Ook kunnen we jullie een picknick aanbieden door de vrijgevigheid van www.brebels-tryen.be!Verder kregen we een leuk bedragje van mijn apotheek en mijn kapster,waarvoor ik hun allen zeer dankbaar ben, dit kan ik besteden aan de andere dingetjes zoals een klein aandenken,de benodigdheden om de picknick te verpakken e.d.
Natuurlijk zijn nieuwe sponsors nog zeer welkom en ik blijf naarstig op zoek naar nog een extraatje hier en daar!
Bij een verjaardag horen cadeautjes en mijn team en ik zouden het uiterst appreciëren met hetvolgende cadeautje;
Zouden jullie even allemaal ook de leden die niet actief zijn, zelfs ons gasten even 5 minuutjes tijd willen nemen om onze enquête in te vullen, het is een enquête die ik samen met mijn team heb opgesteld om even te toetsen naar jullie tevredenheid op het forum zodat wij u het komende jaar nog meer tegemoet kunnen komen aan jullie wensen en verwachtingen!
Jullie kunnen via onderstaande link rechtstreeks naar de enquête klikken, dus wil je daar eventjes de tijd voor nemen,mijn team en ik zijn jullie daar enorm dankbaar voor!
Aan diegene die ons forum nog een extra cadeautje willen geven durf ik voorstellen om een kleine donatie te doen,dat kan al vanaf enkele € ‘s !
Dat kan via deze onderstaande link;
Met deze bijdrages kan ik er voor blijven zorgen dat ons forum er mooi en gezellig blijft uitzien!
Tot slot wil ik jullie nogmaals bedanken en eindigen met volgende woorden, voor vele onder ons klinken ze bekend in de oren!
Fertility do Talk
Een forum waar je jezelf kan en mag zijn...
Of kan jij moeilijk zwanger blijven, had jij een miskraam?
Moet jij ongewenst kinderloos door het leven gaan?
Heb je kinderen, maar toch een onvervulde kinderwens?
Wees dan welkom hier...
Een forum waar je jezelf kan en mag zijn...
Of kan jij moeilijk zwanger blijven, had jij een miskraam?
Moet jij ongewenst kinderloos door het leven gaan?
Heb je kinderen, maar toch een onvervulde kinderwens?
Wees dan welkom hier...
Een hele dikke merci,Nicole,Robert,Elke en Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Jole- Actief Forumlid
-
Onze 1ste samenkomst is een feit,
met een klein ledenaantal,maar toch een leuke warme dag!
Wil je even de sfeer opsnuiven?
met een klein ledenaantal,maar toch een leuke warme dag!
Wil je even de sfeer opsnuiven?
Jole- Actief Forumlid
-
Fertility do Talk deed vandaag haar zomerjurk uit en kreeg er een warme trui voor in de plaats!
Groetekes
Groetekes
Jole- Actief Forumlid
-
Ondertussen kreeg mijn forum een nieuwe herfstlayout op 21 september,blijkbaar interresante kleur...
Ben blij dat ik op 1 december weer verander,hou niet zo van plagiaat
Ben blij dat ik op 1 december weer verander,hou niet zo van plagiaat
Jole- Actief Forumlid
-
-
Forum is opgeheven!
Verplaatst naar prullenbak. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: