Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

nieuw design beheerderspaneel + banner mobiel thema

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

nieuw design beheerderspaneel + banner mobiel thema

Bericht van 10spetter10 op vr 25 nov 2016 - 15:43

Nieuw design beheerderspaneel + banner mobiel thema

Beste gebruikers,

Actieforum is fier jullie enkele nieuwigheden te mogen introduceren.  Very Happy

Nieuw design voor het beheerderspaneel

Met groot genoegen kan ik de start van de V3 beheerderspaneel voorstellen. Door zijn nieuw design dat aansluit bij ons thema, gaat het de beheerderservaring meer aangenaam maken.

nb: om de gebruikerservaring niet te verstoren is er geen enkele functie verplaatst of veranderd. Dit is enkel een aanpassing aan het uiterlijk.

Een mobiele banner voor de moderne mobiele versis van je forum

Nu heb je de mogelijkheid een banner aan je moderne mobiele versie van je forum toe te voegen vanuit het afbeeldingenbeheer in het beheerderspaneel, hiervoor heb je geen kennis van coding nodig. Een beheerders moet enkel de url van de gewenste mobiele banner in het nieuwe toegewijde veld invoeren.

Beheerderspaneel Display Plaatjes & kleuren Plaatjes beheren (uitgebreid) General /explore  

Hier vind je het nieuwe veld 'Mobiele versie logo'. Deze afbeelding zal automatisch worden herschaald zodat het passend is aan de moderne mobiele versie van je forum.

Deze banner wordt enkel weergegeven op de index van het forum.

Ik laat jullie nu het beheerderspaneel herverkennen en de nieuwe functie opzeoken.

Actieforum Team king

Deze post is paar dagen te laat geplaatst, onze excuses hiervoor.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: