Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Oude berichten verdwijnen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Oude berichten verdwijnen

Bericht van peepplaza op vr 17 jun 2016 - 17:39

Het was me al eerder opgevallen en begrijp er niets van want het volgende is nu gaande:

Als ik oude berichten wil terug lezen op het forum dan zijn ze ineens foetsie en bestaan ze gewoon helemaal niet meer, ik weet waar ze stonden en als ik zoek op twitter waar ik soms links deel van het forum dan krijg ik een lege pagina van het forum en ook zoekfunctie vind het onderwerp niet waar ik opzoek.

Ik baal hier wel enorm van want er stonden erg leuke informatie op, op deze manier heeft een forum voor mij niet veel zin omdat je toch in de loop van tijd leuke info verzamelt die geplaatst zijn of door mijzelf, moderators en leden.

Help waar zou dit aan kunnen liggen?

****zoekt met een Deeptech Vista Gold, Tesoro Cibola Hollandia, 2 maal Fisher CZ20 en Tesoro Amigo****
(C) niets van deze regels mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming gedupliceerd worden.

peepplaza
Forumlid

Man Aantal berichten : 85
Leeftijd : 44
Taal : NL
Registratiedatum : 12-03-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://metaaldetectors.actieforum.com
peepplaza is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Oude berichten verdwijnen

Bericht van peepplaza op za 18 jun 2016 - 13:00

Ik denk het probleem gevonden te hebben hoop ik.
Alle topic rubrieken stonden op automatisch opruimen na 90 dagen, deze heb ik nu overal op nee aangevinkt...................kan het kloppen dat dit het probleem was en is het mogelijk om een backup terug te zetten?

Alvast bedankt.

****zoekt met een Deeptech Vista Gold, Tesoro Cibola Hollandia, 2 maal Fisher CZ20 en Tesoro Amigo****
(C) niets van deze regels mag zonder voorafgaande schriftelijke toestemming gedupliceerd worden.

peepplaza
Forumlid

Man Aantal berichten : 85
Leeftijd : 44
Taal : NL
Registratiedatum : 12-03-12

Profiel bekijken http://metaaldetectors.actieforum.com
peepplaza is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van 10spetter10 op ma 20 jun 2016 - 11:55

Het automatisch opruimen lijkt me inderdaad de reden waarom je posts verdwijnen.

De kans om ze allemaal terug te krijgen is echter zeer klein. Je kan wel eens kijken of het niet is ingesteld om de automatische berichten te verplaatsen naar de prullenbak. (beheerderspaneel > algemeen > forum > configuratie)
Anders kan je nog een back-up doen maar dan verdwijnen wel de recentere posts en data.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1278
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Bericht van Liesbeth* op vr 8 jul 2016 - 14:54

..Als uw ondersteuningsvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost met het icoon te markeren!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Liesbeth*
Globaal Moderator
Globaal Moderator

Vrouw Aantal berichten : 468
Leeftijd : 61
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 13-06-13
CSS : Nee

Profiel bekijken http://pspismagic.actieforum.com/ http://testpspismagictest.actieforum.com/
Liesbeth* is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: