Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Een email ontvangen bij een nieuw topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Een email ontvangen bij een nieuw topic

Bericht van nico@wgk op wo 11 mei 2016 - 14:59

Ik zou graag een email ontvangen als er een nieuw topic wordt toegevoegd aan het forum. Enig idee hoe dit kan ? Ik heb wat zitten zoeken en men verwijst naar 'Watch a forum' maar ik zie nergens de mogelijkheid om dit aan te zetten op het forum niveau ?

nico@wgk
Nieuw Forumlid

Man Aantal berichten : 1
Taal : Dutch
Registratiedatum : 11-05-16
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Nee

Profiel bekijken
nico@wgk is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Een email ontvangen bij een nieuw topic

Bericht van Korra op wo 11 mei 2016 - 15:11

Ik weet wel dat je je op een forumsectie kan abonneren, maar ik weet niet of je dit dan ook naar je mail kan laten sturen. @10spetter10 weet jij of dit kan?

Veel Voorkomende Problemen | Forum Gereedschap | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM |  TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

Korra
Globaal Moderator
Globaal Moderator

Vrouw Aantal berichten : 138
Leeftijd : 24
Taal : Nederlands en Engels
Registratiedatum : 13-01-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://ondersteun.actieforum.com http://forumpromocean.forumotion.com/
Korra is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: