Nederlands Ondersteuningsforum :
Welkom op het Nederlandse Ondersteuningsforum van ActieForum.

Om ondersteuning te vragen of om in één van onze andere forumsecties te kunnen posten dien je een account te hebben, bedankt voor het inloggen als je al geregistreerd bent, of registreer direct een account op ons ondersteuningsforum als je dit nog niet gedaan hebt.

Avatar is column van laatste post, werkt niet?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Avatar is column van laatste post, werkt niet?

Bericht van Guardian op zo 21 jun 2015 - 15:19

Hallo,

Ik stuitte laatst tegen een probleem op: om een of andere reden werkt de optie niet om de avatar te laten zien van degene die als laatste heeft gepost in een bepaald subfora.
Ik heb gekeken of het misschien kan liggen aan de veranderingen die ik heb aangebracht in het template, maar hier lag het niet aan.

Ik weet niet zo goed wat ik hieraan kan doen, want ik wil deze optie wel erg graag.
Op een ander test forum van mij werkt het wel, met dezelfde veranderingen aan het template. Als ik het template op het forum waar het probleem zich voordoet verander naar de default versie doet hij het ook niet.

Hopelijk weet iemand hier een oplossing voor.

Groetjes,
Guardian

Guardian
Actief Forumlid

Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 17-08-11
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken http://afterthefall.actieforum.com/
Guardian is bedankt door de starter van dit topic.

Re: Avatar is column van laatste post, werkt niet?

Bericht van 10spetter10 op di 23 jun 2015 - 16:44

Je kan eens kijken of het helpt door de updates uit te voeren die beschreven zijn in dit topic: http://ondersteun.actieforum.com/t5007-toon-avatars-in-de-kolom-laatste-bericht

Als het dan niet zou werken moet je eens kijken of je toevallig niet door een css of javascript-code dat vak onzichtbaar maakt. Je kan bijvoorbeeld de 'element inspecteren'-tool van chrome gebruiken om naar je broncode te kijken.

Je mag me altijd een pm sturen wanneer ik iets vergeet af te werken, ook ik ben maar een mens!

Veel Voorkomende Problemen | Forum Tools | Tutorials | Skin Aanvraag | Forum Promotie Goedkeuring | Wachtwoord Hoofd-Beheerder kwijt? | Geen ondersteuning via PM | TIP! Vul je browser, forumversie, forum url en of je gebruikt maakt van templates  en/of CSS in op je profiel! Zo kunnen wij je nog beter helpen!

10spetter10
Beheerder
Beheerder

Man Aantal berichten : 1296
Leeftijd : 19
Taal : Nederlands
Registratiedatum : 08-07-12
Oprichter van het forum : Ja
Templates gewijzigd : Ja
CSS : Ja

Profiel bekijken
10spetter10 is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: