Nederlands Ondersteuningsforum :
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seamless player werkt niet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Opgeloste Topic Seamless player werkt niet

Bericht van Okaidowolf zo 8 dec 2013 - 12:41

Problemen opgelost, topic kan gesloten worden

Sinds enige tijd heeft m'n broer iets gedownload op de computer maar heeft hij niet alles gelezen van voorwaarden en dergelijke. Nou zit ik(en wss alle andere computer gebruikers) met het probleem dat hierdoor nou een toolbar op de browser staat. Het probleem hierbij is echter dat het een deel van de pagina niet meer toont(door de plaats die de toolbar inneemt is het deel op de plaats waar de toolbar nou staat niet meer zichtbaar, en zo nog wat andere problemen. Dit is nou niet zo erg, tenslotte ben ik aan het kijken om de toolbar weer weg te krijgen, maar de reden van dit topic bevat eig twee andere redenen.

1. Ik weet niet hoe het zit(wss komt het doordat de reclamefunctie op m'n forum uitgeschakeld is met allerlei manieren) maar nou is er een leegte tussen de toolbar en de seamless player op m'n forum. Om beter beeld te hebben heb ik een printscreen.
Spoiler:
(Het rode gedeelte, is waar normaal de toolbar hoort te staan die vreemd genoeg alleen niet zichtbaar is op m'n forum)

2. Dan had ik nog een tweede vraag, of dat het mss aan de toolbar kan liggen dat sommige pagina's niet lijken te laadden. Ik neem hierbij de twee voorbeelden: SCM Music Player(de website voor de seamless player), en de website van iCloud(dit was iets persoonlijks ivm m'n iPod(dit probleem deed zich voor op onze computer op google chrome(op IE had ik niet getest) maar niet op de computer op google chrome van de winkel zelf)). Deze vraag omdat ik opmerk dat één van de liedjes op de player niet meer wil afspelen, en deze tekst er op komt ipv de naam die ik ingevoerd had: Youtube Error 0

Dit waren zowat m'n vragen, voor vraag 1; is er een manier mogelijk om deze terug normaal te krijgen, en vraag 2, ligt dit van de twee websites aan de toolbar, of aan de websites zelf ?

Alvast bedankt

Terug naar boven Terug naar beneden

Okaidowolf

Okaidowolf
Actief Forumlid

Man
Berichten : 200
Leeftijd : 27
Registratie : 12-10-12
Oprichter : Nee
Templates : Ja
CSS : Ja

Lid sinds +10 jaar
U bent al meer dan 10 jaar lid
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oud Actieforum Medewerker
Deze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

http://asenia.actieforum.com/



Okaidowolf is bedankt door de starter van dit topic.

Opgeloste Topic Re: Seamless player werkt niet

Bericht van Gast do 12 dec 2013 - 19:04

Aanvraag opgelost en gesloten.

Terug naar boven Terug naar beneden

Anonymous

Gast
Gast






Gast is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum