reacties niet uitzetbaar?
Pagina 1 van 2 • Deel •
Pagina 1 van 2 • 1, 2 
reacties niet uitzetbaar?
Hoi allemaal,
Niemand van mijn forum kan de topic reacties uitzetten.
vuurvlinder.actiefforum
Als men het via profiel, voorkeuren, breng mij standaard op de hoogte van reacties op NEE klikt, staat het bij de eerstvolgende login weer op JA.
Iedereen wordt gek van de volle mailbox, omdat elke reactie wordt gemaild.
Waarom kan dit niet uit gezet worden? waarom blijft het zichzelf terug zetten? het is extreem irritant, en leidt er toe dat men het forum gaat mijden!!!
Help?!!!
Niemand van mijn forum kan de topic reacties uitzetten.
vuurvlinder.actiefforum
Als men het via profiel, voorkeuren, breng mij standaard op de hoogte van reacties op NEE klikt, staat het bij de eerstvolgende login weer op JA.
Iedereen wordt gek van de volle mailbox, omdat elke reactie wordt gemaild.
Waarom kan dit niet uit gezet worden? waarom blijft het zichzelf terug zetten? het is extreem irritant, en leidt er toe dat men het forum gaat mijden!!!
Help?!!!
Laatst aangepast door krakkemik op vr 20 jan 2012 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
krakkemik- Nieuw lid

-

Aantal berichten: 7

Re: reacties niet uitzetbaar?
Je kan ook nog per bericht, het "abonnement op dit bericht opzeggen" dat staat meestal onderaan.
Als je met die instellingen op NEE, dan toch ergens reageert krijg je alleen van dat topic waarop je reageerde nog reacties. Tenzij je het bij het bericht uitzet, daarom staat het ook bij de volgende inlog weer op ja, je hebt immers al gereageerd.
Edit:
Het staat gewoon in elke email:
Als je je abonnement op dit onderwerp op wilt zeggen kan je op "Abonnement op dit onderwerp opzeggen" klikken onderaan het onderwerp, of klikken op de volgende link:
Zet het dus gewoon ergens op je forum:
"Reacties per bericht uitzetten a.u.b"
Als je met die instellingen op NEE, dan toch ergens reageert krijg je alleen van dat topic waarop je reageerde nog reacties. Tenzij je het bij het bericht uitzet, daarom staat het ook bij de volgende inlog weer op ja, je hebt immers al gereageerd.
Edit:
Het staat gewoon in elke email:
Als je je abonnement op dit onderwerp op wilt zeggen kan je op "Abonnement op dit onderwerp opzeggen" klikken onderaan het onderwerp, of klikken op de volgende link:
Zet het dus gewoon ergens op je forum:
"Reacties per bericht uitzetten a.u.b"
Laatst aangepast door Badlands op vr 13 jan 2012 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt

Badlands- Forumlid

-

Leeftijd: 22
Aantal berichten: 93

ik denk dat er bij een update ergens een fout is ingeslopen
want ik weet ook al 2 andere actieforums die dit probleem hebben
als je een bericht post heb je automatisch een abbonement en krijg je mails dit kan je telkens verwijderen maar zou niet hoeven of moeten kunnen
iemand een idee wanneer hier weer een aanpassing van gemaakt wordt
gr gerard
want ik weet ook al 2 andere actieforums die dit probleem hebben
als je een bericht post heb je automatisch een abbonement en krijg je mails dit kan je telkens verwijderen maar zou niet hoeven of moeten kunnen
iemand een idee wanneer hier weer een aanpassing van gemaakt wordt
gr gerard

burton560- Forumlid

-

Leeftijd: 36
Aantal berichten: 34

burton560 schreef:als je een bericht post heb je automatisch een abbonement en krijg je mails dit kan je telkens verwijderen maar zou niet hoeven of moeten kunnen
Hoe dan?
Het is toch de bedoeling dat je reacties krijgt?
Als een lid niet begrijpt hoe je reacties uit kan zetten, moet je dat zelf duidelijk maken ergens op je forum.

Badlands- Forumlid

-

@badlands
De manier die er voor bedoeld is werkt niet. Dat er een tweede manier blijkt te zijn is fijn natuurlijk, maar zoals burton560 al aangeeft, zou de originele manier moeten werken.
En dat deed het eerst ook, maar nu dus niet meer. Vermoedelijk inderdaad ergens een fout in geslopen! En het is NIET de bedoeling dat je op elke reactie een email krijgt, zeker niet van een zeer actief forum. Dan wordt je dus gek van de overvolle mailbox.
Hopelijk gaat iemand dit gauw fixen!!!! Mijn leden begrijpen heel best hoe iets uit gezet moet worden, als het zichzelf echter steeds weer aan zet, blijf je aan de gang, en dan hoef je niet de leden dom te verklaren natuurlijk, maar zoek je het in een software fout.
De manier die er voor bedoeld is werkt niet. Dat er een tweede manier blijkt te zijn is fijn natuurlijk, maar zoals burton560 al aangeeft, zou de originele manier moeten werken.
En dat deed het eerst ook, maar nu dus niet meer. Vermoedelijk inderdaad ergens een fout in geslopen! En het is NIET de bedoeling dat je op elke reactie een email krijgt, zeker niet van een zeer actief forum. Dan wordt je dus gek van de overvolle mailbox.
Hopelijk gaat iemand dit gauw fixen!!!! Mijn leden begrijpen heel best hoe iets uit gezet moet worden, als het zichzelf echter steeds weer aan zet, blijf je aan de gang, en dan hoef je niet de leden dom te verklaren natuurlijk, maar zoek je het in een software fout.
krakkemik- Nieuw lid

-

Badlands schreef:burton560 schreef:als je een bericht post heb je automatisch een abbonement en krijg je mails dit kan je telkens verwijderen maar zou niet hoeven of moeten kunnen
Hoe dan?
Het is toch de bedoeling dat je reacties krijgt?
Als een lid niet begrijpt hoe je reacties uit kan zetten, moet je dat zelf duidelijk maken ergens op je forum.
dus jij krijgt nu geen mailtje dat je een reactie heb gekregen
in je mailbox ??? en heb je dit zelf aangevinkt ?? ik niet maar krijg wel mail
zoals al onze gebruikers van hun berichten en andere fora van actieforum
dit is na een update gebeurt en mag van mij asap weer terug gezet worden
gr gerard

burton560- Forumlid

-

Ik hoop dat men het heel gauw repareert,
want dit is echt niet de bedoeling! Automatisch een abonnement krijgen als je in voorkeuren NEE hebt aangevinkt, dat moet niet kunnen.
krakkemik- Nieuw lid

-

geen probleem
dus jij krijgt nu geen mailtje dat je een reactie heb gekregen
gr gerard
Klopt als een bus Gerard, ik heb namelijk geklikt op Abonnement op dit onderwerp opzeggen
Daarbij de combinatie met de instellingen in mijn profiel werkt het gewoon.
BIJ ELK BERICHT WAT JE ZELF POST HEB JE OVERIGENS OOK DE OPTIE OM REACTIES UIT TE ZETTEN:

DAT ZOU IK DAN OOK MAAR UITZETTEN
Laatst aangepast door Badlands op za 14 jan 2012 - 17:30; in totaal 1 keer bewerkt

Badlands- Forumlid

-

Badlands schreef:dus jij krijgt nu geen mailtje dat je een reactie heb gekregen
gr gerard
Klopt als een bus Gerard, ik heb namelijk geklikt op Abonnement op dit onderwerp opzeggen
na elk bericht wat je post heb je weer een abonnement !!!!
en moet je dus na elk bericht je abonnement opzeggen
maar ik ga hier niet meer op in
gr gerard

burton560- Forumlid

-

Badlands wil het niet begrijpen blijkbaar. Gerard, je hebt gelijk hoor.
En badlands, dat vakje IS al niet aangevinkt. We ZIJN niet dom, zou je dat alsjeblieft willen begrijpen? dat het een software fout is? De combinatie abonnement opzeggen en in het profiel NEE zeggen WERKT NIET. Het abonnement raakt steeds opnieuw aangezet. Dat is NIET ok.
fijn dat alles goed gaat voor jou, maar meerdere forums hebben dit probleem nu, dus misschien kun je begrijpen dat het een software fout is.
En badlands, dat vakje IS al niet aangevinkt. We ZIJN niet dom, zou je dat alsjeblieft willen begrijpen? dat het een software fout is? De combinatie abonnement opzeggen en in het profiel NEE zeggen WERKT NIET. Het abonnement raakt steeds opnieuw aangezet. Dat is NIET ok.
fijn dat alles goed gaat voor jou, maar meerdere forums hebben dit probleem nu, dus misschien kun je begrijpen dat het een software fout is.
krakkemik- Nieuw lid

-

burton560 schreef:Badlands schreef:dus jij krijgt nu geen mailtje dat je een reactie heb gekregen
gr gerard
na elk bericht wat je post heb je weer een abonnement !!!!
en moet je dus na elk bericht je abonnement opzeggen
maar ik ga hier niet meer op in
gr gerard
dan niet
ik help in dit topic alleen nog de ts

Badlands- Forumlid

-

krakkemik schreef:Badlands wil het niet begrijpen blijkbaar. Gerard, je hebt gelijk hoor.
eigenlijk wacht ik nog o jaa ik het ook

burton560- Forumlid

-

krakkemik schreef:Badlands wil het niet begrijpen blijkbaar. Gerard, je hebt gelijk hoor.
Badlands wil alleen maar helpen blijkbaar.
Ik denk dat je niet dom bent maar dat heeft toch helemaal niets met het probleem te maken?
Als je zo goed weet dat het een softwarefout is en het begrijpt enzo, kan ik u niet helpen,
misschien kunt u dit topic beter sluiten in plaats van mij vertellen wat ik wel en niet begrijp.
Wat ben ik blij dat ik wel reacties kan uitzetten..

Badlands- Forumlid

-

Ik sluit het topic zodra het probleem is opgelost.
Ik zou het op prijs stellen als u niet meer wilt reageren nu in mijn topic. Uw mening is nu wel duidelijk, en u draagt totaal geen oplossing aan.
Het gaat mij er om dat het probleem wordt opgelost, niet dat er ge-bekvecht ontstaat over dit probleem.
Dank u.
Ik zou het op prijs stellen als u niet meer wilt reageren nu in mijn topic. Uw mening is nu wel duidelijk, en u draagt totaal geen oplossing aan.
Het gaat mij er om dat het probleem wordt opgelost, niet dat er ge-bekvecht ontstaat over dit probleem.
Dank u.
krakkemik- Nieuw lid

-

krakkemik schreef:
Het gaat mij er om dat het probleem wordt opgelost,
uw probleem: Als men het via profiel, voorkeuren, breng mij standaard op de hoogte van reacties op NEE klikt, staat het bij de eerstvolgende login weer op JA.
Ik heb dit probleem opgelost met mijn eigen ervaring en laat u dit weten,
ik heb namelijk geklikt op Abonnement op dit onderwerp opzeggen
BIJ ELK BERICHT WAT JE ZELF POST HEB JE OVERIGENS OOK DE OPTIE OM REACTIES UIT TE ZETTEN:
dat zou ik dan ook maar uitzetten
welke oplossing
voor welk probleem zoekt u dan? Kunt u wat duidelijker zijn en minder aggressief?

Badlands- Forumlid

-

Pagina 1 van 2 • 1, 2 
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: