Over me hele forum No right mouse click?
Pagina 1 van 1 • Deel •
Over me hele forum No right mouse click?
Zie onderwerp.
Is dat mogelijk?
Is dat mogelijk?

Forum2- Forumlid

-

Aantal berichten: 121

Re: Over me hele forum No right mouse click?
volgens mij niet.. en ook als hij zou werken, dan zijn er nog andere mogelijkheden om te kopieren.

susie- Beheerder

-

Leeftijd: 29
Aantal berichten: 1377
En Forum2 als je even zoekt op het forum, is daar al lang antwoord op gegeven. En nee, ik vond niets onder het "zoeken" op het forum (maakte niet uit wat ik invoerde, ik krijg het topic dat ik wil niet te pakken).
Want die scripts werken 90% eigenlijk alleen in IE, mensen die willen stelen gebruiken niet IE, maar andere browsers. En je kan printscreens maken, toetscombinaties gebruiken om er toch aan te komen.
Maar na handmatig zoeken kwam ik dit tegen:
Copyright..
Maar mijn gevoel zegt dat er nog ergens een topic moet zijn, waar ik in uit had gelegd dat je dus bijvoorbeeld CTRL + C en CTRL + V gebruikt om gewoon teksten te kopieren en te plakken ook al gebruikt de site zo'n script waarbij je het niet mag.
Uiteraard maak ik zelf ook mee, dat ze soms werken in Firefox, maar toch kan ik er dan aan komen.
Want die scripts werken 90% eigenlijk alleen in IE, mensen die willen stelen gebruiken niet IE, maar andere browsers. En je kan printscreens maken, toetscombinaties gebruiken om er toch aan te komen.
Maar na handmatig zoeken kwam ik dit tegen:
Copyright..
Maar mijn gevoel zegt dat er nog ergens een topic moet zijn, waar ik in uit had gelegd dat je dus bijvoorbeeld CTRL + C en CTRL + V gebruikt om gewoon teksten te kopieren en te plakken ook al gebruikt de site zo'n script waarbij je het niet mag.
Uiteraard maak ik zelf ook mee, dat ze soms werken in Firefox, maar toch kan ik er dan aan komen.

Aggie- Helper

-

Aantal berichten: 697

Ik heb copyright dat C'tje op me plaatje gezet.
Toch bedankt, sluit maar.
Toch bedankt, sluit maar.

Forum2- Forumlid

-

Aan een C'tje heb je niet veel
eerder je naam voldoet meer, want dan hoort het echt bij jou.

Aggie- Helper

-

Aantal berichten: 697

Heb ik nu ook 
Made by: (danmenaam)
Made by: (danmenaam)

Forum2- Forumlid

-

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: