profiel?
+3
Joost
Etch3lion
dani
7 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
profiel?
ik heb een vraag over het blokje van het profiel
als ik op het forum kijk staat het nu aan de rechterkant (dus dat ding waar aantal berichten enzo staan)
maar ik wil het gewoon aan de linkerkant hebben.. waar ken ik dat omzetten??
gr dani
als ik op het forum kijk staat het nu aan de rechterkant (dus dat ding waar aantal berichten enzo staan)
maar ik wil het gewoon aan de linkerkant hebben.. waar ken ik dat omzetten??
gr dani
Re: profiel?
eh, daar schiet ik niks mee op
Laatst aangepast door slytherin78 op wo 14 mei 2008 - 16:38; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : slytherin78 hier - je hoeft niet zo veel letter E en te veel keer die punten te typen!)
dani schreef:eeeeeeeeeeeeeeeeh ......daar schiet ik niks mee op
Dani, de persoon boven mij heeft gelijk.
Je moet phpBB2 ingesteld hebben.
Dan zal dit dus aan de linkerkant staan.
1. Beheerderpaneel
2. Stijlen
3. Change version
4. Klik bij ''Change version'' op phpBB2 en op verzenden.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
door het op die andere te zetten veranderd me hele ''look'' , en dat is dus niet de bedoeling. hoe dan nu?
Als je die instellingen nogmaals volgt, maar ga dan naar Beheer.
Bij stijlen.
Dan kan je het terug zetten.
Bij stijlen.
Dan kan je het terug zetten.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ja, maar dan zal de look nog altijd wat anders blijven, sinds phpbb3 visuele stijl iets anders werkt. Maar helaas, is er dan verder ook geen enkele manier om dat deel aan de andere kant te krijgen.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
thnx ik heb nu een beetje lopen prutsen met de kleuren enzo , en nu is het al wat leuker hihi
Ik heropen dit topic even.
Kreeg verzoek voor heropening!
Heropend!
Kreeg verzoek voor heropening!
Heropend!
Joost- Beheerder
-
bedankt slytherin,
In phpbb3 kun je zelf kiezen aan welke kant je het wilt hebben.
beheerderspaneel.
ga vervolgens naar stijlen.
selecteer "colors"
Bij page structure staat dan dit Profil’s position in the messages
daar kun je aangeven of je het aan de linker of rechterkant wilt hebben.
In phpbb3 kun je zelf kiezen aan welke kant je het wilt hebben.
beheerderspaneel.
ga vervolgens naar stijlen.
selecteer "colors"
Bij page structure staat dan dit Profil’s position in the messages
daar kun je aangeven of je het aan de linker of rechterkant wilt hebben.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
omg ik ben het weer vergeten, die functie.... stom stom stom stom niet te geloven....
anyway, thanx voor het aanvullen soapland
anyway, thanx voor het aanvullen soapland
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ik heb het ook op een ander forum gezien maar die had geen veranderingen op de site hoe zit dat dan???
want ik wil dat ook wel dan
slytherin78 - Niet dubbelposten! berichtje samengevoegt.
want ik wil dat ook wel dan
slytherin78 - Niet dubbelposten! berichtje samengevoegt.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: