Nederlands Ondersteuningsforum :
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom in de magische kerst forumsectie!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Belangrijke informatie Welkom in de magische kerst forumsectie!

Bericht van Kerstman wo 9 dec 2020 - 15:48

Welkom in de magische kerst forumsectie!

kerstboom
Welkom in het kerst forumdeel,

Ik ben de kerstman maar dat weet je al natuurlijk. Ik kwam uit nieuwsgierigheid eens kijken op het Nederlandse Ondersteuningsforum want tja een gratis forumdienst als Actieforum daar wil ik uiteraard meer van weten!  santa

Mij werd gevraagd om een handje te helpen dus dat doe ik dan ook, in dit forumdeel kun je gezellig kletsen in de chat, recepten uitwisselen en ook je kerstboom showen en nog veel meer!
Open hierzo gerust topics maar alleen als ze met kerst of in de richting van kerst.

Hier gelden de zelfde regels als op de rest van het ondersteuningsforum, met uitzondering dat hier GEEN ondersteuning geboden zal worden deze topics of berichten worden afgesplitst of verplaatst!  rendeer
Op 05/01/2021 zal dit forumdeel weer verdwijnen en wie weet volgend jaar met kerstmis weer terugkeren!

Namens het team van Actieforum wensen wij je hele fijne feestdagen en een gezond 2021 toe!  santa

Welkom in de magische kerst forumsectie! 121910
Namens het team van Actieforum wensen wij je hele fijne feestdagen en alvast een hele goede jaarwisseling naar 2021 toe!   sneeuwpop

Terug naar boven Terug naar beneden

Kerstman

Kerstman
Ho, Ho, Ho!
Ho, Ho, Ho!

Man
Aantal berichten : 59
Leeftijd : 108
Registratiedatum : 15-12-13
Oprichter van het forum : Nee
Templates gewijzigd : Nee
CSS : Nee

https://ondersteun.actieforum.com

Kerstman is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: